Po skoraj mesecu mojega neletenja, se danes obeta nekaj lepšega vremena. Tudi otoplilo se je občutno (po informacijah tukaj živečih) in povsod vse teče. Pa še deževalo / snežilo je včeraj, tako da na Lijaku pričakujemo blato in napovedan šibek veter in si v bistvu ne obetamo kaj dosti.
Na Železniški se nas zbere za Erzov avto (Erzo, Klemen, Pojetov in jaz); ostale Erzo preusmeri na mimo vozeče (Pirš z ekipo pobere Mega), Igor pa se združi z Mojco in Damijanom. Mi poberemo le Jeana na Uncu.
Na koncu se vsi dobimo na Lijaku, čeprav so bile ideje tudi o Kovku (ampak na konci zmaga demokracija – šoferji zapeljejo tja, kamor hočejo oni…).
Na startu več vetra kot ga je bilo za pričakovati in hitro v zrak (blata tudi ni bilo pričakovanega in tudi gužve ni bilo kaj posebne).
Po štartu se kar ne uspem zbasati v kokon in medtem naberem do 1200 (očitno mi gre bolje, če se med letenjem ukvarjam s čim drugim, ne z letenjem). Usmerim se za ostalimi proti Škabrijelu in si domišljam kam vse bom odletel s to lepo začetno višino. Pa takoj po Danijelu scurim kot kanta pred Škabrijel, tako da se le še rešujem nazaj.
Na Lijaku spet lepo naberem in naprej do Zmajarske in pred Čaven in gre vse samo gor. Naokoli so že lepe bazice in vozim bolj zunaj. Pojma nimam, kje je kdo od naših. Naprej na Kovk, s katerega se odpeljem s 1100 kar naprej na Nanos in vse drži in gre gor (kar občuten J vzdolž Nanosa) in sem že med bazami. Na Anteni se s 1600 obrnem nazaj in se nad bazami in v slalomu med meglicami (prekrasno !!!) pripeljem do Table. Še nikoli tako ležerno in s tako višino, ne da bi sploh karkoli popravljal. Tu grem precej ven, da se izognem eni resno gosti bazi. In potem s 40+ samo direkt na Kovk. Priklopim nad startom in gre spet samo gor vse do Predmeje.
Nazaj sprva guncajoče in počasi do Hublja, potem pa spet v višave in še drugič čez na Nanos. Zdaj sem (smo) malo nižji, pa vendar se spet brez popravljanja zapeljem do pod Anteno. Sonce je že nizko, vendar gre nazaj še vedno brez popravljanja (vendar sedaj pod bazami). Kovk priklopim pod Podrto in potem spet gor. Z Igorjem sem na Nanosu preveril, da rabim 4 stranice za lep rezultat, zato rinem mimo Hublja dokler mi instrument ne pokaže 100tke. Še malo potegnem (da bo ziher…) in potem v mraku nazaj čez Ajdovščino z ušesi dol na pristanek.
Klemen me že med pospravljanjem pride iskat z Erzovim avtom.
Igor pristane malo za mano.
S Klemnom že v temi greva še po Jožeta, ki je pod zlivajočim zrakom v glajdu pod Kovkom rinil dokler je šlo (do hiš nad Ajdovščino…), da je odglajdal debelo 100tko.
Mega se je držal bolj ravnice med Lijakom in Gorico.
Megov Komentar leta
Tom Pavlič : Mal opisa k letu ne bi škodilo: kaj je to prelet ali curaža? [8.3.2018 14:31]
Erzo pa je po začetnih raziskavah proti Brdom potegnil do Nanosa in čez proti Divači.
pa nič. Divača, Ilirska kopna, Senožeče na pol… začelo se je! V kombiju med ruzaki se mi stre Naviter, tako da letim na Fly me, ki prav naredko čivkne gor, nadol pa nič. [8.3.2018 15:00]
In ker je Jean moral pod Jenkovo na svoje predavanje, je tudi zaključil bolj na hitro (z Jožetom sva seveda krepko zamudila…)
Nepričakovana moja 2. 100tka in prekrasen nepozaben letalni dan. Še nikoli nisem tako ležerno vozil med in nad oblački.
Še vizualizacija: