Danes napovedanega veliko JZ / Z s sončkom in rahlim pokrivanjem kasneje. Na 700 inverzija. Turčin že zgodaj draži Erza za Lijak, Erzo pa potem mene. Čeprav me Lijak preveč ne mika (bi pa rad malo lepše letel kot včeraj), sem za, saj boljšega predloga nimam.
In smo ob 12h na Železniški Erzo, Dule in jaz, čakajoči na Milana (ki zaradi zemeljsko-vodnih zadev malce zamuja). Naložimo se k njemu in dol. Vmes Dule sicer malo poskuša z Brestovico (ki je še nima), pa tudi Socerb se omenja, vendar ne gremo v resno debato o spremembi cilja…
Pod Lijakom pošteno nažiga in nekaj tujcev ima težave še s pristajanjem, ker še nad tlemi noče dol. Z Alešem gor in na start, kjer smo sprva sami.
Pošteno pometa na startu in sploh občasno završi (postaja pa sunki 9/10 in v naraščanju po napovedi in zares). In posedemo in čakamo in opazujemo tistih nekaj v luftu, ki visijo bolj ali manj na mestu, se guncajo sem in tja in med katerimi koga občasno tudi rikverca. Vmes pride tudi nekaj novih, večinoma tujcev. Nekateri takoj postavijo in se, bolj ali manj atraktivno, s hitrejšim ali počasnejšim liftom odpeljejo direkt pred startom gor. Še nekaj naših pride, ki so vsi naspidirani in že kar odpirajo robo, ampak v luft pa ne gre nihče.
Na koncu je Erzu zadosti in postavi, ko pride še Pregelj Tandem & Co. in pripravijo vsak svojega od treh klientov. Tudi oni precej živahno v luft v trenutkih delne umiritve. Takoj za njimi pa v luft še Erzo.
Čakajoči pa čakamo naprej in modrujemo. Sam sem si danes želel daljše letenje, vendar me to guncanje v močnem vetru vedno manj mika. In ko na LiveTracku opazim, da Kraševci veselo jadrajo na Socerbu (torej je tudi Brestovica premočna), začnem navijati za tja. Ko prideta Valiča s kombijem testirati svoje nove stroje, izkoristimo situacijo in se pod vodstvom Air Panonia z njihovim kombijem odpeljemo dol.
Dragana potem z dostavimo še do Anje, kjer pospravlja Erzo, ki smo ga z idejo o Socerbu “prisilili” k pristanku.
Sedaj se pa tu na pristanku Milan upre misli, da bi rinili na daljni Socerb (kjer še vedno že nekaj ur lepo drajsajo drugi in to celo v višave 1000m…), saj imamo tu zgoraj Kovk (za katerega je očitno, da je gori veliko vetra, ne vemo pa koliko, saj postaja zadnje tedne čez dan ne dela…). In ker ima on demokracijo v rokah, odpelje svoj avto (z nami tremi) gor in odpešačimo na start (Dule brez robe, ker je za danes že prekrižal letenje).
Na startu pa kar nekaj naših mladih (Kočevarjev Martin,…), ki že nekaj ur čakajo, da bi nabijanje vetra upadlo. Spoznamo celo novo članico KLV (Uršo), ki je tukaj z nekaj let odsotnim – sedaj povratnikom Slejkovim Tomom (ki pa fizično ni tukaj na startu, ker je že pred urami odletel…).
Spet veliko verbalne, pa malo manj fizične akcije, dokler sonce počasi ne izgine za mrčem na Z. Potem termični del nabijajočega vetra počasi upade in Erzo spet postavi. In okoli 19h v luft. Milan je tudi že pripravljen, saj mora rešiti svojo serijo.
Vse to pa spodbudi tudi mlade (veter je še vedno kar močan, pa lepo laminaren in Erzo se samo vozi v višave brez dodatnega dela), ki se pripravijo še sami. Z Duletom jim pomagava (tudi mene je že pred nekaj časa dokončno minilo za v luft). Počasi so vsi ostali v luftu in se samo vozijo sem in tja.
Odnesem robo nazaj v avto; Dule reši še Martinov avto dol do Anje, kjer počakava v družbi s Slejkom, da mrak prisili ostale v pristanek.
Milana pobereva pri Fami.
Erza pa pri strelišču.