Danes dopoldne malo bolje kot včeraj (v LJU sonček, na Primorskem spremenljivo že z dežjem v NG in oblačnostjo v Vipavi, Gorenjska visoko temno pokrita), veter šibak in načelno JZ… Ne bi tvegal z Vipavsko, pa tudi nekega zanimanja ni. Razmišljam o projektih, pa me močvirna dežela nič preveč ne mika.
Odreši me Erzo, ki sporoča, da Velkavrhi že potujejo proti Korenu/Slevici. Sam bi čimprej (še po sončku), vendar bi Erzo (zemeljske zemljemerske obveze), pa tudi Mirko, kasneje… Pa kmalu sporoči 12.30 uro v Horjulu (dežek se približuje…).
Pred Športno Mirko že čaka in Velkavrha v odhajanju na drugo rundo (prvo sta že odletela).
Milanov prvi let
Hitro je tu še Erzo in gor – na zgornji start Koreno (Velkavrha pa sta podaljšala na Slevico). Postavimo (jaz D-klaso s tangicami) v Z, celo SZ, ob trenutkih JZ. Erzo neprepričljivo odleti (ga kar požira), jaz malo za njim.
Laufam dol po travniku in me kar noče vzeti in na vmes še podrajsam po riti (ampak blato je gladko) in sem še na koncu travnika malo v skrbeh, če sploh pridem čez drevje (pošteno se zliva dol ?). Potem gre samo dol do Horjulske joške, kjer me sicer malo butne gor. S 5km/h rinem na Z (smer Vrzdenec), da bi prišel na joško (tu mora delati), pa sem prenizek in se predam (čisto spodaj pri tleh opazim Milana, ki ga je čisto splaknilo – v rotorjih za joško, pove kasneje).
Čeprav sem nizek in gledam že vodnate travnike na tej strani potočka, me na koncu drži in le zrinem do Športne.
Zoranov let
Mirko pa po začetnem, bolj uspešnem vrtenju v nekem zrotiranem premetavanju za joško, pristane V od Športne malo za mano.
Mirkov let
Matevž prileti do Dobrove.
Matevžev let
Erzo se ne ustavi vse do Iga…
Erzov let
Erzov Komentar leta:Zgodba je dolga kot letošnje pričakovanje neolistane pomladi, za katero se zmeraj bolj bojim, da bo prav kratka in deževna: Velkavrha že 10.25 napovesta odhod na Slevico, ko lepo sveti sonce in je lep južni vetrič videti pri meni na terenu. Štartata pa relativno pozno, 11.30. Zdaj pa mi, no ja in tudi onadva ponovno: 12.20 spodaj, odločeni, da bo Koreno vsled pojavljajočega se zahodnega vetra pa že ugodnejša izbira. Če prej vagam katero padalo vzeti, je zdaj zaradi panike jasno – tisto, ki je pripeto. Hodeč prot štartu ročno natrgam trakec, ki v fazi pripravljanja padala kaže lepo gor JZ, 1.5m, ko je treba odleteti pa do 3m SZ. Kako zgleda na Slevci nočem vedeti, pa saj vem in potem pove udeleženec, da je padalo kar dol svaljkalo… V enem momentu mi pihne gor, v resnic se pa vse zliva dol in jaz v tem. Zadaj za Horjulom, za joški, ne vem kaj storit tako nizek sem, zadnje upanje mi predstavlja bazica in ko zagledam še ptiča, začnem počasi na gor. Navrtim 1100 in se odpravim po bazah, ko opazim Matevža kako jaha granato, k njemu in še višje – skoraj do baze, več se ne sme. Vpijem mu, da danes obvezno v LJ, pa potem zapelje vstran, kakor jaz, saj je južna obvoznica v senci, ki jo dela vrsta baz, po kateri se zapeljem ravno nad največjim delom poplavljenega Barja po katerem občasno veslam. Škoda za slike ki jih nimam in sem v podnu, kjer kar nekaj SZ vetra (5). Hvala Matevžu za pokazan steber (brez njega bi se precej verjetno odpeljal na Dragomer) in Milanu za pobiranje. Brez Velkavrhov ne gre! [13.3.2018 17:20]
Damjan Čretnik : Zdaj pa naj lajkam komentar? Ne bom ga, ker si mislim, da bo res tako. Lajkam pa let [13.3.2018 15:24]
Simeon Klokočovnik : Pa kdo se žali. Ravno ti, ki izkoristiš vsak dober oz. vse užitne dneve. Droga!!! [13.3.2018 16:47]
Medtem ko Milan pobira Matevža in Erza, z Mirkom rešiva Erzov avto in bundo…
Like this:
Like Loading...
Related