220102 Kovk P3411 13:15:28

Danes pa že zgodaj skliče zbor Vidičev Dragan za Kovk – ob 10.30 na Vrhniki, medtem ko se Erzo ne odziva na akcijo – nit ne piše, nit se javlja (no, vsaj meni ne…).

Spet se A grupa zbere ob tej uri: Dragan, Stojan, Milan, Dušan in Potrebuješev Andrej. Z dvemi avti se odpeljejo, da rešijo logistiko (kot se izkaže kasneje, tudi za nas). Z Jasno in Klemnom pa se dobimo ob 11h, ko se nenapovedano pojavi še mladi Bergantov Primož, ki se nekako ni uskladil z Bertom in Koritnikovim Slavcem, ki sta se sama brez njega kar odpeljala mimo Vrhnike. Tako prisede k nam trem in Jasna nas odpelje od zadaj na Kovk.

Lepo sončno in toplo z gosto meglo po dolini proti Gorici (in tudi morje je skrito pod meglo…). Inverzija je močno vidna nekje na višini Plaza. Množica padalcev z medsebojnimi novoletnimi voščili taktizira na startu, pa tudi precej zmajarjev. Naši iz grupe A še vsi v modrovanjih. Vetra malo, na momente pride kakšen močnejši krajši sunek. Gracarjev Jože pridno dokumentira dogajanje na startu

Malo še mi iz grupe B pomodrujemo, potem pa se počasi pripravimo (čeprav je vsa ta množica pred nami, sta doslej menda startala le 2, ki sta hitro scurila). Ker se mi zdi, da bolje ne bo, potegnem kot prvi v vsej tej množici čakajočih in pripravljajočih.

Tesno desno ob grebenu. Na mehurčkih prijaham do Podrte v občutenem Z, tu malo poskušam nabrati, pa ni pravega uspeha (čeprav pričakujem, da bo Z v tem kotlu nekaj dal), zato na mehurčkih rinem naprej proti Hublju. Na zadnjih skalah pred Hubljem sem že precej pod grebenom, Z pa mi ne pomaga, zato obrnem in po mehurčkih nazaj (jih je pa vedno manj, bolj kot tonem v inverzijo) in ven do AC in k Anji.

Medtem tudi drugi počasi startujejo in se med mojim pospravljanjem bolj ali manj hitro pridružujejo naraščajoči množici na pristanku…

Draganov let

Dragan Vidic : Inverzno, sami balončki, vetra pa malo premalo. Vsaj sončen je bil prvi skok v novo leto!

Bertov let
Primožev let
Klemnov let
Dušanov let
Milanov let
Andrejev let
Gracarjev let
Stojanov let

Stojan s svojim avtom reši logistiko za Jasno, Dušana, Gracarja in Berta, medtem ko ostali čakamo pri Anji. Potem Berto prevzame Bergantovega Primoža, da gremo mi trije reševati Pojetovega Jožeta v Lokavec, kamor se je odpeljal na družaben obisk.

Jožetov let na obisk

Jože Poje : Danes bi bil še Blegoš boljši, če le ne bi tako pihalo…🤨 [2.1.2022 14:06]

In ga čez Ajdovščino zapeljemo gor po avto. Med vožnjo proti domu ugotavljamo, da je bil Erzo opažen v zraku in na LIveTracku, na OLC pa ga ni. Končno ga le prikličemo na telefon in tudi let se zvečer pojavi…

Erzov let

Na toplem soncu smo pa le bili.