210323 Zavrh P3001 17:31:39

Za popoldne pa Erzo organizira Zavrh. Ob 15h na Šodru (preko poldneva so bili sunki tudi čez 13, povprečje pa tudi 12; sonce in gradient sta naredila svoje kljub enakomernemu umirjanju generalnega vetra, ki ga je napovedoval Aladin).

Jože in Erzo v LCja in do Škorpijona, kjer se priključita še Milan in Kurnikov Jure. Štusejev Dušan pride kar gor…

Mimo Medenov slalom med psi, sadnimi drevesi in poljem (kolovoz je spet zaseden s prikolico…) do samega starta, kjer že postavljajo Štusejev Dušan ter Saša in Igor. Ob prihodu mrtvilo, ko začnemo postavljati pa veter vedno bolj jača. Medtem, ko odletijo Saša, Erzo, Dušan, Igor in Poje, se uspem tudi sam naštimati. Jure mi pomaga raztegniti padalo in mi je sekundant, tako da odletim celo pred Milanom. Za mano pa še Milan in Jure.

Do Trebelnika bolj zgubljam, da mi potem Jože, Erzo in Igor pokažejo, da se da pobrati bolj spredaj, zunaj. Rešim se, naberem pa ne kaj dosti, tako da vedno nižji rinem proti Bistri. Ne upam si do Javorča, ker sem prenizek, zato obrnem, počasi in vedno bolje nabiram in se pomikam nazaj proti Trebelniku. Tu končno naberem nad greben in mimo starta bolj zunaj malo proti Anteni.

Pa še enkrat proti Bistri (sedaj bistveno višji), ter še drugič nazaj do starta s popravki. In z lepo višino nazaj ven in na pristanek.

Milan me že čaka na pristanku.

Milanov let

Kurnikov Jure je tudi že pospravil in odšel.

Juretov let

Pojetov Jože in Erzo pa sta končala proti Vrhniki.

Pojetov let

Jože Poje : Sijajno so uredili “pristanek”. Pozdravil me je prijazen trener, mi odprl vatra iz igrišča in vso pot razlagal, kako so vso zelenico napikali z lukjicami, da se korenince travice lepo zračijo. Nato pa iz Pucancev pripeljali 60 ton mivke, ki so jo posuli po igrišču. In to le po enem igrišču. Bo travica zdaj fletno rastla, da imamo čeden pristanek 🙂 [23.3.2021 17:47]

Andrej Erznožnik : Res si lepo odletel v danih pogojih in pomislek ob 4.50 zjutraj (nidanemoremspatlenaspalsemsekosemzaspal21.28press): letim 30 let in takrat na začetku je bil leteč en Susman, ki je bil zmeraj najvišji na Strmci, noben ni mogel do njegove višine, trlica, lahek na prevelikemu padalu. Kasneje nismo jadrali samo na dinamiki, termika je bila huda pogruntacija, obstaja legendarna zgodba o tem, kako so S. Megliča dobili v precep, da jim je povedal (on je vedel), da se temiko vrti na mestu in gre gor! Kdo bi si lahko mislil da se lahko leti tudi tako, saj se je prej le osmičarilo. In uporaba termike je povzročila, da Susman ni bil več najvišji in je danes gledano nazaj, užaljeno nehal letet. In danes je isto v slabih pogojih, tudi tebe dvigne čez vse. Tako da veš, da to ni neko znanje, ko se samo pelješ in zmeraj višje glede na nas. In floskule v smislu, saj ti imaš pa večje padalo/za svojo težo in je potem to isto. V to jaz ne verjamem, ne glede na fiziko, ki je menda huda veda. Če je termike ali dinamike toliko, da dvigne npr. 85 kg za 0.1m/s je ni toliko, da dvigne 120 kg, ta lahko samo še curi. Konec in dobro jutro! [24.3.2021 05:14]Edo Govekar : 😊 [24.3.2021 07:03]Blaž Korošec : Erzo misli, da bo čas da prodaš svojih 10 padal in ostalo padalsko opremo. Pač nisi konkurenčen 😂 [24.3.2021 11:13]

Erzov let

Dušan je tudi že končal pred časom.

Dušanov let

In odpešačil gor, na štartu našel še LCja in ga spravil do vasi, kjer že pridno čaka, ko Milan pripelje nas šoferje gor…