210617 Kižlovka P3111 11:20:49 in Slivnica in Strmca

Po jutranji terapiji takoj v osončeno Kižlovko. Ko vlečem robo iz LCja, pripelje traktor in začne obračati seno na spodnjem travniku. Pomahava si, ko jo maham na start.

Termika že dela in rahlo vleče gor, ko raztegujem coto Rooka. Čeprav je vetriča malo, piha precej enakomerno, zato potegnem hrbtno in ga celo v prvo spravim nad sebe. Po obratu pa moram še pošteno potegniti, da me vzame. Pa takoj spusti, da komaj priletim do konca koruznega polja.

Zoranova vsakodnevna terapija (Rook L)

Sedaj pa koordinacija za naprej. Erzo je najprej sklical zgodnji Ambrož, potem ga spremenil v malo kasnejšo Slivnico, ko pa sem jaz pripravljen za akcijo, je vse že mimo. Se pa z Milanom in Dušanom dogovorimo za popoldansko Slivnico.

Ob 14h na Železniški Milan prestopi k meni v LCja in proti Cerknici. Tam pobereva pristalo Manco in jo odpeljeva do njenega avta nazaj skoraj do Unca, saj je še malo zgodaj za srečanje na Pumpi, kamor prihajata Sašo in Dušan. Nebo je namreč precej zabasano in se še kar kuha, ko prispeva, zato še malo modrujemo na Pumpi, preden se vsi zbašemo v LCja in gor (saj bomo na vrhu laže čakali na razvedritev…).

Na sveže pokošenem startu (Mega včeraj !!! 🙂 ) prijetno kramljamo in modrujemo in opazujemo nevihto v Loški dolini, ki se le počasi umika proti Snežniku. Erzo objavi let in pokliče, kaj se dogaja…

Erzov let med našim čakanjem

Komentar leta:Slivnica mi je odpustila moje včerajšnje flirtanje z Moravško: Me klubski kolegi opozarjajo, da bo po eni prognozi – itak so močni v branju napovedi – na Slivnici motnja, ko ne bo termike… in da ne bi šli etc. Ja pa kaj še, mama za to ne ve nič, kaj vse ji pripisujejo…Grem že sam, no pol sva dva, v zraku pa sam. Kos je pred šihtom pokazal da je in to obilno, jaz zdaj po/med šihtom. Itak kuhne in nekako letim okol vsega tega. Lepo je, ko pred Vrhniko v stebru vrtimo 4 kanje, 2 štorklje in jaz.
[17.6.2021 18:58]Roman Debevec : Bravo! Zelo lep “bumerang”…!! 😃 [17.6.2021 16:43]Stane Bajt : Všečno. [17.6.2021 16:43]Aleš Pirš : Te je nagradila ker jo vceraj nisi zapustil  [17.6.2021 17:07]Oliver Biljman : Super👌 [17.6.2021 19:01]Boštjan Zagorc : Opaa. Dons si pa vse notr prnesu👌 [17.6.2021 19:42]Breščak Dušan : Motnja je bila ob 14. Uri.si šel v u zrak 1 uro prej .p🤗👏🪂 [17.6.2021 20:38]Urban Jernejčič : Sem te videl na poti na Kovk! Prekrasno! [17.6.2021 21:27]

Ko mrtvilo na startu le oživi in začne pihati spet lepo gor (na JZ je modro nebo, nad nami in za nami pa še vedno vse zakuhano), smo že skoraj odločeni za akcijo, pa od zadaj spet pride temina in potem se začne ploha. Zbežimo v LCja in dol, čeprav Milan ves čas nabija, kako se bo ravnokar zjasnilo (ura je že proti 18h). Sašo in Dušan se poslovita, midva z Milanom proti Uncu, kjer je vedno lepše.

Pa Milan predlaga še Strmco, saj veter v tistih koncih ni pretiran. Tudi Kurnikov Jurij namerava tja (preveri Milan), zato podaljšam v Lohačo in gor na start.

Vetra je kar nekaj, vendar se meni ne zdi pretirano. Sam nimam nobene volje. da bi postavljal padalo in ga spodaj kmalu spet zlagal, razumem pa Milana. Zgoraj na startu izmeriva 4-7/9,1, kar pa Milana še vedno ne prepriča. Dokler ne pride Jurij, ki začne takoj postavljati. Še Milan se pripravi in v luft Jurij in malo kasneje Milan.

Veter se postopoma umirja naslednje pol ure, ko drajsata sem in tja (vedno nižje). Moti edino paramotornjak, ki se pripelje šopirit iz Postojne in kmalu tudi odpelje. Ko pristaneta, zapeljem dol.