210623 Lijak P3120 16:54:02

Danes manj JZ, kot včeraj in Milan si želi na Lijak po 100tko in zainteresirani se strinjamo (Slivnica me sicer spet najbolj vleče, pa bo močna, Gorenjska možne nevihte,…).

Ob 11h na Šodru Štusejev Luka in Dušan, pa Milan in jaz. K Luku, da nas potegne do Unca, kjer prestopimo v Megov avto in dol. Med potjo naročimo Aleša in ob 13.30 smo gor, kjer startuje množica tujcev, predvsem šolarjev. Pozdravimo v senci čakajočega Micka in ob 13.00 startam prvi iz naše jate (ob sekundiranju Mega in Dušana).

Kar nekaj časa se matram okoli starta in se nervozno umikam mimovozečim,… da mi končno Dušan pokaže, da bova bolje pobrala v kotanji pred Vojašnico. Naberem v dveh etapah do 1400 in do Zmajarske in tu najdem zunaj steber (ostali pobirajo notri v kotanji) v katerem vztrajam čez 1600 (še ostali se zakadijo proti meni in spet rata neprijetna gužva zame). Malo naprej na Čavnu naberem na 1800 in naprej nad grebenom Čavna in bolj zunaj. Precej mi je živahno zaradi termike, čeprav je generalnega vetra z J tendenco bolj malo. S 1600 se odpeljem na Hubelj, zunaj mimo Podrte in bolj ven proti Vipavi, kjer najprej pošteno zacurim, pa na sredi najdem dviganje in potem še pred Plazom nad greben.

Na Šentviški najprej slabo pobiram, pa malo nazaj, da mi Milče pokaže pravo dviganje (on pa misli, da zaradi močnega vetra obračava…). S 1350 naprej do Antene, ves čas v občasnem dviganju (vseeno pomaga generalni J in termika, da ne gre hitreje kot 45 in lepo dviguje brez vrtenja).

Prav na koncu obrnem in najprej s 7 nazaj, da je hitro 10, 15 in 20. Ko odvijem nad dolino pa občasno že 40 v smeri proti Vipavi. Mega javlja, da gre s 1700 nazaj proti Hodedrščici, Dušan nad Podnanosom sprašuje, kakšno mnenje imamo o temini proti Gorici. Milana “na srečo” ne sprejemamo, saj bi sicer zvedeli, da mu elektronika kaže konkretno celico nad Gorico, veter na Kovku pa je tudi čez 11 Z (to zvemo šele ob vožnji domov). Meni se vse zdi daleč in imam tudi občutek, da to, kar je nad Čavnom, že razpada.

Luka je poskušal s Čavna na Kras in je že nekaj časa na tleh in rešuje logistiko (česar pa tudi ne vemo).

Lukov let

Od Vipave mimo Podrte grem kar bolj zunaj, saj drži (tisti, ki ga vidim, da se naslanja na pobočje Kovka, pa stoji na mestu in ga tlači dol ob pobočju). Ko pridem mimo Hublja, Dušan sprašuje, kje je kdo. Mega javlja, da je na Vrhniki.

Megov let

Luka Štusej : Bravo Mega, dobro si pobral na Krasu. Cestitke 🙂 [23.6.2021 16:24]Zoran Gaborovič : Bravo Mega !!! [23.6.2021 17:44]Tom Slejko : Top! [23.6.2021 17:53]Tom Slejko : Top! [23.6.2021 17:53]Milan Velkavrh : 👍👍 [23.6.2021 20:00]Urban Jernejčič : Bravo! [23.6.2021 20:25] Roman Debevec : Heeejjjaaa !!!! 😎 [23.6.2021 22:26]Borut Lapajne : lipa [23.6.2021 22:54]Pavel Kante : Aaaàa, ta je sladka !😃🤗 [24.6.2021 03:25]

Jaz povem, da grem mimo Hublja, ampak vsi slišijo, da sem rekel mimo Kuclja (kar Milana popolnoma deprimira – ob tej uri in takem Z nazaj na Lijak – in zgubi vsako motivacijo, da tera sam naprej na 100tko, kot je načrtoval danes…).

Čeprav z lepo višino visoko nad robom, je proti Predmeji kar razrukano in vesel sem, ko obrnem. Ko pridem spet mimo Hublja, začutim grozno zmatranost (saj sem že več kot 3 ure v luftu, po nesreči še nikoli tako dolgo) in noge imam že čisto mravljinčaste. Najprej hočem kar pristati pri Anji, pa tako lepo drži, da se peljem kar naprej čez Vipavo (dokler bo šlo).

Pa tudi za Plazom dobim dviganje, ki ga ne izkoristim zares in se zapeljem naprej kar pod grebenom (tudi okoli 60 !). Pa me na Šentviški turi spet zdraži dviganje in poberem nad greben, potem pa samo naprej (dokler gre). Pred Hieronimom sem že precej pod grebenom in s 50 grem globoko pod Anteno. Sem tako nizek, da se že vidim pristajati na golem hrbtu nad cestninsko postajo, pa me odnese čez do izvoza Razdrto.

Oliver Biljman : Dobro si se proluftao😀 [23.6.2021 18:30] Andrej Erznožnik : Ave [23.6.2021 19:09] Zoran Gaborovič : Rehabilitacijski center Kižlovka počasi daje rezultate  [23.6.2021 20:17] Roman Debevec : 👍 [23.6.2021 22:20]Frenk Lokovšek : Zoran pa čestitke za tako lepo zmago…. [23.6.2021 23:10]Janez Cimerman : Bravo Zoran.lp [24.6.2021 05:36]Jani Hrovat : Čestitke,pravi borec [24.6.2021 07:33]

Dušan je pristal pri Vipavi.

Dušanov let

Komentar leta: O.R. časovni in daljinski. Fajn je bilo. [23.6.2021 16:35] Zoran Gaborovič : Čestitke za nove PB [23.6.2021 22:03]

In ko pristane Milan (ki sem mu s taktično izjavo Hubelj=Kucelj uničil stotko… V resnici pa je 100tko izgubil zaradi kapitalističnega pohlepa, ker se je v zraku ukvarjal s prodajo svojih storitev. Da ne omenjam nenehnega preverjanja vse možne elektronike o vremenskem stanju v bližnji in daljni okolici) pri Lozicah, Luka že pobira fotra in malo za tem še njega.

Milanov let

Komentar leta: Še 6 supov sm v luftu oddal🤑🙄🤑 [23.6.2021 17:27] Slavc Koritnik : Bravo! Počasi proti ” 100-tki”. [23.6.2021 18:48] Aleš Pirš : Ce bi se tandemiral ti sploh nebi bilo treba letet  [23.6.2021 19:15] Frenk Lokovšek : Čestitke Milan za današnji 4 urni prelet….. [23.6.2021 23:12]Alenka Mausar : Bravo lepo si ga šibal  lp [24.6.2021 05:16]

Kmalu so z avtom tudi pri meni, ki ležim kot krava na pločniku avtobusne postaje pri uvozu Razdrto. In potem na Vrhniko, kjer nas čaka Mega v gostilni nasproti Šodra (glede na hitro menjavo lastnikov, ne vemo, kakšno je trenutno ime…), do kamor je pripešačil s pristanka.

Super dan, čeprav smo skoraj vsi skoraj fasali vročinsko kap 🙂 . Jaz pa sploh vesel kot radio, saj sem zdržal štiri ure in naredil najdaljši let od nesreče.