210810 Slivnica P3202 14:45:07

Med vožnjo na terapijo se začneva z Milanom usklajevati za današnje zaresno letenje. Zvečer sva imela velike plane za današnje idealne pogoje, ki pa danes niso več tako idealni (Kobala, rezerva Čaven, morebitne stotke…). Milan se odloči za zgoden odhod na Lijak, meni je zelo podobno kot včeraj (spodaj najprej SV/burja, ki obrne popoldne na JZ, zgoraj z višino vedno močnejši JZ, Z ves dan). Tako na koncu ciljam na Slivnico.

Mega, Tina in Suša gredo že pred 12h, jaz odpeljem za njimi, ko se sprostim. Še Manca je danes zainteresirana za udeležbo. Ker hoče biti logistično neodvisna, gre s svojim avtom in na Vrhniki pobere Erza, ki ravno prihaja z zaključenih delovnih obveznosti.

Na Pumpi že čaka Jean. Še druga dva počakava in gor. Na startu ujamemo Mega, ki je malo prej pospremil v zrak Tino, Suša pa je že izginil v višave še prej. Še Razdrihov Sašo in Škerlov Franc postavljata, ob pomoči nekdanjega padalca Tonija, danes šoferja. Odleti Mega, pa Sašo, še Franc, veter pa pojenja do nule. Ko malo pihne odletita še Erzo in Jean. Midva z Manco pa še nekaj časa motoviliva po startu, da končno le ujameva spet nekaj vetra in uspeva odleteti (ob pomoči Tonija).

Takoj desno je nekaj ostrega dviganja. Malo naprej ujamem močan steber, ki me tudi s 5+ pelje v višave dokaj razrukano. Vidim Manco, ki se mečkajoča pelje proti pristanku. Upam, da bo z višino bolj mirno, pa ni. Poleg tega se mi zdi, da gre steber proti edini veliki in temni bazi za Slivnico in v glavi se mi pokažejo rdeče PP puščice zahodnika na višinah nad 2000 in stisnem rep med noge in se s 1400 odpeljem naravnost naprej. Sprva še dviguje, potem pa me spusti, kot da sem padel v luknjo (več kot -5 dol) in vario renči…

Tako hitro zgubim vso višino in ko pred Cerknico obrnem spet nazaj proti pobočju samo še odcurim na pristanek pri Pumpi.

Manca in Mega že pospravljata v senci.

Megov let

Kmalu pristane še Sašo.

Sašev let

Erzo se javi z Blok.

Erzov 1.let

Suša sprašuje, če lahko kdo pripelje njegov avto na Vrhniko in ko Erzo obljubi, da ga bo (ko bo pač končal z današnjimi aktivnostmi), se Primož odpelje domov po zraku.

Mega gre do Pumpe in z avtom najprej rešiti Tino in Franca. Medtem smo tudi mi pri Pumpi, v zraku pa Kočevarjev Martin, ki se v razrukanem bolj ali manj zapelje na pristanek (še vedno se ni umirilo)

Martinov let

In Emil, ki je lepo pobral in zaokrožil po dolini.

Emilov let

Manca se poslovi, Mega pa nas (s Tininim avtom) zapelje na vrh po naše avte, kamor skoraj hkrati z Blok pripeljejo Erza na drugo rundo.

Erzov 2.let

Ko že mislim, da smo za danes končali in se na vrhu poslavljam, se Mega dogovarja s Primožem za dodatno akcijo na Strmci, kamor se že pelje Dule z Mojco in Primožem…