220122 Kovk P3443 14:04:17

Zdaj pa bo treba počasi proti Vrhniki, saj je množičen zbor že sklican za ob 10.30 za na Lijak.

Ko pridem z nekaj minutami zamude, prideta tudi Klemen in Jasna in Erzo hitro organizira, da sva midva pri Jasni (pa še Mega poberemo na Uncu), medtem, ko se tudi ostali razporejajo.

In gasa proti Uncu z desnim obhodom kolone (mi gremo namreč v Logatec…), ki se zaradi nujnih del nabira že od Štampeta naprej. Vmes damo letalno prednost Kovku pred Lijakom. Ko na Uncu vskoči Mega, pa kar mimo Strmce in Predjame na Podkraj, da pridemo od zadaj na start, ko ostali še razmišljajo, ali na Lijak ali Kovk.

Ni pretirane gneče na vetrovnem startu (6-7/9). Je pa mrzlo. Takoj začnemo postavljati in ob asistenci Jasne in Erza sem prvi naštiman. Kljub močnemu vetru ujamem pravi trenutek in lepo hrbtno dvignem, da me takoj odlifta nad greben. Do Podrte, kjer lepo naberem in počasi naprej. Ostra dviganja in pobiranja (in spuščanja), da me Jasna in Erzo kmalu dohitita in tudi prehitita. Ker od Hublja naprej kar zgubljam (in se mi zdi vedno bolj razrukano) obrnem pri zadnjih skalah in spet pred Hubljem naberem. Proti startu in pred Podrto na 1250 in v drugo rundo.

Od Hublja naprej podobno in spet obrnem še malo pred zadnjimi skalami, da se z Erzom (ki prihaja iz Mačjega kota) nekaj časa družno peljeva. Ker nimam tople puhovke in zimskih rokavic, me že pošteno mrazi v roke. Med Hubljem in Podrto dobim močno dviganje do 1300, potem pa se zapeljem kar ven nad dolino, z mislijo o vroči vipavski pici na Placu (po dolgem času). In me tako požira, da pristanem v Vipavi, ne da bi sploh poskušal proti Plazu.

Ko pospravljam in me topel sonček že odtaja, pa gledam, kako nekateri vrtijo okoli Plaza, drugi pa so že pri Tabli in naprej… in mi je takoj žal, da nisem vztrajal v mrazu…

Nad mano se zapelje Štusejev Dušan in pristane na standardnem travniku za picerijo.

Dušanov let

Ko pripešačim do picerije, pa razočaranje, saj je lokal v renoviranju… Hitro dobim štop do Anje, kjer se že zbirajo ostali. Medtem ko pijem kuhanček in si organiziram prevoz za rešiti J&K avto, pristane čez cesto Mega.

Megov let

Malo za njim pa še Erzo.

Erzov let

Jasna je na uradnem pristanku. Milan potegne v Lozice.

Milanov let

Jurij Kurnik : Lepo si rešil logistiko! [22.1.2022 15:42]Milan Velkavrh : Ja, lepo me bojo prišli iskat v Lozice😅. [22.1.2022 16:10]

Ko sem obveščen (Erzo, Manca), da je “naš” avto že v Budanjah pri cerkvi (kamor ga je spustila Manca), grem po njega in sem nazaj ravno, ko se mi pridružijo še nekateri drugi. Berto, ki je tudi pristal proti Vipavi,

Bertov let

je sedaj že tukaj, da se z Milanovim avtom in Dušanom čimprej odpelje proti Lozicam. Pa se jima pridruži še Erzo (ki se mu nenadoma močno mudi proti Vrhniki, čeprav nam je na poti dol zabičal, da danes pa ne bomo hiteli nazaj…). Za nameček še pusti svojo padalsko omaro v Jasninem avtu (saj v Milanovem ni dovolj prostora), kar povzroči kasneje kar nekaj organizacijskih in čustvenih problemov, kospeljemo še mi (Jasna, Mega in jaz). V Vipavi se namreč povečamo še za Dragana (kot Erzovo nadomestilo).

Draganov let

Komentar leta:Prepozni na štartu zato nisem niti poizkusil proti Čavnu, pa tudi pri Predmeji je kar požiralo. Veter, ki je dopoldne nabijal, je čisto padel tako da je bilo treba kar veliko pobirati termiko. Vsaj jaz si nisem upal voziti globoko pod robom, kot sem videl nekaj zelo vitkih padal. Na srečo mi je uspelo priklopiti Kovk nazaj grede z Nanosa, moral pa sem 3X pošteno zavrteti balončke. Do konca sem izkoristil kar je dalo in zelo zadovoljen z dnevom! [22.1.2022 18:57]Pavel Kante : Priden ! Lepo si pobral pod Kovkom.!🤗 [22.1.2022 16:45]

Ob stari cesti za odcepom na Nanos pa nazadnje vstopi še Klemen, ki je res lepo raztegnil današnji let.