240415 Sveti Primož

Je za danes napovedanega ogromno vetra čez SLO in seveda ne bo za nikamor. Pa je Pojetov Jože že včeraj pogledoval proti Trstu in me spraševal za možnost zemeljske podpore (glede na to, da sem trenutno na OFF). Današnji jutranji ogledi napovedi in podatkov kažejo, da greben nad Trstom (= start Sveti Primož) res naj ne bi imel preveč vetra (pa tu ga itak mora biti veliko, da lahko “brezskrbno” jadraš…) in potrdim udeležbo za šoferja.

Jože zjutraj pokliče nekaj potencialnih kandidatov, pa se nikomur ne zdi, da je kaj upanja za letenje, zato sama speljeva ob 10h z Vrhnike z Jožetovim avtom,… da na Ravbarkomandi naloživa Jeana, ki pa je itak ves slab na Sv.Primoža 🙂 in se mu ne more upreti…

Malo se lovimo skozi ozke ceste Križa, da na koncu le vdenemo ozko asfaltirano pot (ki ni za promet 😉 ) do razglednika. Ko Jože in Jean bašeta robo iz prtljažnika, nam dve neodvisni sprehajalki v lepi primorski slovenščini namigneta, da tole zna biti “molto slano”, če pridejo redarji naokoli… In takoj odpeljem avto dol, medtem ko Jože in Jean odpešačita na start … Sam se sprehodim peš nazaj do razglednika, kjer vidim, da sta medtem oba že v zraku.

Zoranov hike

Skoraj uro opazujem njuno jadranje in se pogovarjam z eno od prej omenjenih sprehajalk, ki se sonči na razgledniku, vmes pa na razgledniku doživiva tudi obisk celega razreda prvošolčkov, ki se ne morejo načuditi tem dvema velikima ptičema 🙂 .

Ko se oba zapeljeta proti Sesljanu, verjamem, da ju ujamem na pristanku, odpešačim nazaj dol do avta in se zapeljem v Sesljan…

Tu pa po nekaj čakanja ugotovim, da sta se oba medtem odpeljala še enkrat nazaj proti startu in naprej proti Miramaru… od koder se javi Jože po nepričakovanem spustu…

Jože Poje : Me je kar na enkrat spustilo. Nobenega vetra z morja… Nazaj ni bilo mogoče. Le na obalo. [15.4.2024 13:22]

Jožetov let

Ko po 20 minutah naokoli pridem do njega (kar velik del nazaj po že prevoženi poti) in prevzame volan, greva še enkrat v Sesljan (na moje prvotno mesto čakanja), kjer pristane Jean, ki je med letom tudi fotkal in snemal.

Jeanov let

In potem vsi trije veseli nazaj proti domu 🙂 .