Končno se po začetnih dneh skupinskega potovanja z džipi po puščavah Omana, danes pokaže možnost za padalske poskuse. Ko postavimo tabor, se nas večina odpravi na sipino nad taborom, ki je cca 100m visoka.

Večina z željo po večernih razgledih in fotkanju prekrasnih kadrov, jaz pa še z dodatno željo odleteti z vrha.

Vsi so presenečeni, ko na vrhu iz majhne vrečke potegnem padalček in si nataknem tangice.

Vetra je precej, vendar Run&Fly ni težko krotiti (pa še Alenka mi pomaga). Vsi so navdušeni in me spodbujajo, ko držim padalček nad glavo,

meni pa ni najbolj prijetno, saj situacija ni spodbudna. Piha iz napačne smeri in si tako ogledujem le pobočja med sipinami, ki so obrnjena stran od smeri našega tabora.

Čeprav je pesek na pobočju mestoma čvrst, se po nekaj korakih vse posuje in si do kolen v njem.

Ko končno uspem odleteti, se samo zapeljem v peščeno kotanjo spodaj, brez šans, da bi preletel naslednjo sipino in celo zavil desno proti taboru.

Drugič poskušam z vrha malo bolj desno, pa sem še prej v drugi peščeni kotanji.

Še nekaj časa poskušam

(dokaj naporno je potem po posipajočem se pesku spet povzpeti nazaj gor).

Uspe mi še tretji poskok, vse skupaj pa brez šans, da bi preletel začetne sipine in se odpeljal proti taboru.

Zoranovi prvi poskusi v puščavskih sipinah

Zato v zahajajočem soncu samo še odpešačim do tabora…

Počasi se že psihično pripravljam na (ne)letalni dopust in bi danes še želel malo jadrati. Vetra je malo (zares in po napovedi), je pa zelo slaba sonda in napovedana termika. Milan bi celo “zamenjal” cilj Lijak s Kovkom in takoj sem za. Še Štusejev Dušan je zraven in celo Jean bi šel danes malo drajsat na Kovk.

Medtem, ko se dogovarjamo, Pojetov Jože najprej ponovi včerajšnjo najino Pečno reber in potem nadaljuje na Babi “v sodelovanju” z vojsko in se na koncu preseli v okolico Sv.Trojice (kjer sem žal pozabil na eno ali dve lepi zaresni lokaciji, ki jih tako Jože danes odnese…).

Ob 12h na Železniški z Milanom k Dušanu in od zadaj na Kalce, kjer vskoči še Jean in na Kovk. Kraševci že v zraku. Takoj postavimo in v luft: Zoran, Jean, Dušan in Milan.

Že od začetka je vse zguncano (da ne omenim, koliko se matram z natikanjem kokona) in ko končno naberem nad Podrto, grem naprej gore-dole do Hublja in proti Predmeji. Nekateri gredo naprej in celo okoli Čavna, mene sploh ne mika dalje in obrnem.

Na Hublju spet naberem, medtem ko se Milan po težki borbi uleže pod Lokavec.

Milanov prvi

Do starta nad grebenom in še enkrat mimo Hublja in imam počasi zadosti. Vedno nižji že pod grebenom porinem nazaj. V bistvu nameravam k Anji, pa pred Podrto daleč zunaj dobim močno dviganje, ki ga zavrtiva skupaj z Rajkom. Naberem do 1000 in se odpeljem čez ravnino mimo Vipave dokler gre.

Zoranov let

Jean je predčasno zaključil na tleh zaradi včeraj potrganih štrikcev, ki so mu danes med letom popustili in je že dobil štop proti domu. Dušan tudi ravnokar pristaja.

Dušanov let

Milan pa je šel še enkrat gor na popravca, ki ga zaključi, ko jaz dobim štop do Anje.

Milanov popravc

Malo druženja, dokler ne pride Dušan z avtom (ki mu ga je pomagal rešiti Planinškov Janez), po Milana in od zadaj čez Col na Vrhniko.

Danes je napovedane malo manj JZ kot včeraj in z Jeanom se dogovoriva za ponovitev včerajšnjih ogledov (pa seveda mojih ogledov že od Malega Javornika naprej, pa Jeanovih od mladosti naprej…).

Dobiva se nad AC pod Pečno rebrijo pri predvidenem pristanku, ki si ga najprej še enkrat ogledava. Robo rinfuzo k njemu in psički in gor.

Na startu piha podobno kot včeraj. Tolaživa se, da malo manj (tako pravi napoved) in res izmeriva sunke največ 8. Takoj postaviva in potem jaz (ki se javim za prvega) cincam ker vsakokrat prbije, ko sem že skoraj (ne)odločen. Čakava in cincam(va) in se v sebi že predam (ob tem vetru me skrbi predvsem majhen pristanek spodaj in pričakovano nekontrolirano odnašanje nad drevesa…).  

Potem Jean testno nekajkrat dvigne (obesi svoje padalo tudi na trnje) in se enkrat odloči in spelje in ga dvigne in pred cesto spusti, da prekine in sede na jasico spodaj.

Veter spet nabija in odnesem nabrano robo v Jeanov avto. On pa še vztraja in ko spet malo popusti, potegne in spelje in nizko nad šavjem v lep polet.

Potem pa drajsa sem in tja na pobočju in tudi malo nabere. Končno ga malo spusti, da zapelje dol proti pristanku.

Jeanova prvenstvena Pečna reber

Ko pridem po njega morava še malo povezati štrikce, ki jih je potrgal pri pristajanju.

In še enkrat gor, sedaj odločen da grem. Pa na startu spet nabija, tako da spet stisnem rep med noge in dol. Jean mi ponudi da greva še na Sovič pogledat.

In se zapeljeva še tja. Vzamem M24 (v resnici mi ga vzame Jean) in na vrh. Tu sedaj piha manj kot včeraj, ampak še vedno močno. Jean mi razgrne M-a (prostora je malo), pomaga mi pri poskusih hrbtnega dviga, ampak na koncu ga potegneva bolj nazaj na zadnji konec za opazovalnico bunkerja.

V drugem poskusu ga brez zatikanja dvignem in po obratu me Jean še malo potisne, da laže gre naprej čez rob.

V zraku je čutiti precej vetra. Malo zajadram sem in tja in pristanem na velikem travniku spodaj.

Zoranov Sovič

Jean me pobere z LCjem na parkirišču Postojnske jame in pod Pečno reber po njegov avto. Pa kar nadaljujeva naprej, saj hočem še enkrat pogledati gor na vrh na start. Jean potrpežjivo z mano in na Pečni sedaj res piha malo manj.

Rooka iz LCja in Jean mi ga naštima. Potegnem in lepo speljem in kar lepo drži do jasice pod cesto, tu pa me zaustavi močnejši veter skoraj na mestu. Malo sem in tja in prebijem in potem se zapeljem samo dol na pristanek.

Zoranova Pečna reber

Še vedno veliko JZ in edina smiselna jadralna izbira kaže na na Brestovico. Pa ni bilo pravega zanimanja na LJU koncu (čeprav so Kraševci in Primorci potem seveda šli tja in nekaj tudi nadrajsali…).

Zato se odločim za projekte in danes me Jean pelje na ogled Soviča – kjer izmeriva sunke tudi čez 13, večina pa med 8 in 11 (najbolj primernega J vetra).

Greva dol in pred Šolski center na Špico, kjer tudi še konkretno prbija. Ko razgrnem Rooka in ga hrbtno dvignem, me nekajkrat odnese nazaj, pa tudi ko ga stabiliziram, ne morem poriniti v veter.

Dokler me Jean ne porine od zadaj, da prebijem in potem me nabije gor in se zapeljem proti dnu (položnega) travnika.

Rekord starta pravi Jean (po višini in dolžini) 🙂 !!

Potem greva še malo na oglede na potencialne lokacije in se posloviva.

 2 Comments

Jean Caffou

Rekord štarta 
5 hours ago

Boris Kočevar

Kje je kak štart ob gozdu kostanjevih dreves? Bom jaz peljal.. 🙂
4 hours ago