Danes je napovedano slabo vreme, Manca čez teden zbira potrebo (letalno), tako da je danes pripravljena izkoristiti vsako možnost. Že pred 8h me pokliče, da se dež bliža in da je treba čimprej izkoristiti, kar se da. Na pol se raztegnem, potem pa sem že v odhajanju. Gorenjska v oblakih, veter kakor kje. Mateja ne gre v neznano, z Manco planirava Strmco (ali Grmado).

Lusja se pridruži ob 9.30 na Železniški postaji v LCja, Erzo ima obveznosti (vsaj ob klicu jih je še imel) in gasa pod Grmado, kamor pridemo skupaj z Megom. Še on se naloži z robo in na Strmco.

Piha od zadaj. Naslednja misel Kovk. Na Kovku je ZPLS day, veter je OK, ampak že dežuje in so udeleženci v glavnem na piru.

Naprej na Grmado. Piha od zadaj. Manca se spomni in pokliče Slivnico, kjer je idealno (4/6,5 JZ). Tudi preveč deževno ne zgleda z Grmade, zato obrat in gasa dol in do pumpe v Cerknici. Odložimo Megov avto in gasa gor. Med našim popotovanjem je vsake četrt ure klical Erzo, ki ne bi mogel preboleti, da bi odleteli, on pa ne. In je pozabil na obveznosti, zorganiziral Deluxa in Mireta in že ždi(jo ?) na Ulovki.

Na Slivnici je pošteno hladno. Na startu piha. Kar močno (postaja 6,5/9 JZ). Malo mečkamo, potem Mega pritisne zeleno luč, gremo v avto po robo in nazaj. Med šavjem prvi postavi Mega, Manca je tudi preveč potrebna, da bi zdržala ob zadrgnjenem rukzaku, midva z Lusjo malo cincava (no cincam jaz, Lusja pa bi šla zadnja – meni v podporo).

Veter se umiri na 6/7, Mega z malim popravljanjem odleti dvigajoče v zrak. Zgleda močno, ampak je laminarno in leze naprej, tako da po postaji javi, da ni “nič posebnega”.

Manca potegne hrbtno in s popravljanjem starta odleti podobno dvigajoče.

Potem sem pripravljen že jaz. Prvič potegnem, da bi naredil zidek, pa dobim padalo kar gor in hočem odleteti, pa mi ga podre. Lusja prijazno postavi še enkrat in v drugo skoči gor in me dvigne s tal, še predno se obrnem. Zanaša me malo v levo (gledam gor v pobočje), Lusja me že vidi na bližnjem grmu, ampak se obrnem in čez grm odletim v dvigovanje. Okoli starta res dinamika drži in naberem malo čez štart, jadram sem in tja, dokler ne vidim, da se Lusja tudi pripravlja, potem pa se usmerim ob pobočju proti pumpi. Naprej gre počasi (občasno 5), vendar vedno hitreje, kolikor niže sem. Pristanem zraven Mance in Mega na travniku za pumpo.

Zoranov let

Zoranov let

Komentarji (2)
  • 1.Andrej Erznožnik : od 42. do 58. minute je 16 minut letenja in ne 21 (Skupina za pravilno minutažno oceno curjenj) [05.10.2013 14:39]
  • 2.Zoran Gaborovič : Ja, prav imaš, ne vem od kod je OLC naračunal 21. Se globoko opravičujem. Sem preveril dejansko sekundo starta in pristanka, brez postajanja na startu in pristanku in je tako, kot praviš. Še dobro, da imamo “Komisijo za pravilno minutažno oceno curjenj”, da ne bi telefonsko razširjali lažnih podatkov 🙂 [05.10.2013 16:29]
 

Med pospravljanjem pristane še Lusja.

Lusjin let

Lusjin let

Z Manco gor po avto, vmes razmišljava še o Strmci, ampak, ko smo spet vsi skupaj na poti skozi Unec, že kaplja, tako da pristanemo v Portusu. Vsi zadovoljni, ker smo leteli. Tudi Manca je delno potešena.

Erzo pa javi, da so tudi oni (?) leteli :-). Kasneje zvemo, da je bil na Ulovki sam 🙂

Erzov let

Erzov let

Erzov komentar leta: ob naporih, ki jih jata vlaga v sobotno letenje že od zgodnjega dopoldeva (na Strmci in Grmadi nič, zdaj gredo še na Slivnico; na Kovku že dež), v moji nemirni dušici ob obveznostih (kakor bi zapisal Gabi), dozoreva spoznanje, da bo Ulovka še najboljša.
Komentarji (2)

Ne morš verjet! Spet Zavrh ! Ampak, kot pravi Erzo, je to ta teden najboljša destinacija v SLO. In smo zmenjeni ob 14.45 na Šodru. Mateja mi da košarico, čeprav je na vsak način hotela iti (ampak služba ji je važnejša kot jaz … in celo kot letenje) in tako startam sam iz LJU.

Mire že čaka, še Erzo in Redstar in že se zbašemo k Redstaru, saj naj bi prišel poleg Deluxa najmanj še Slak. Pa ne pride in tako se en poln in en prazen (Deluxov) kangoo odpeljeta gor (rezerve pri Škorpijonu ne rabimo, ker bomo itak prišli vsaj do Verda, a ne?).

Na poti na start piha najmočneje te dni in tako tudi na startu, pa še bolj S je kot V tendenca. Emil je prišel “od zadaj” in že postavlja. Redstar in Boris tudi začneta takoj, Erzo (viteško) še malo čaka. Najbolj pa cincava Mire in jaz. Še zlasti, ko se Emilu udre pod startom in res nizek komaj prileze okoli roba nad Borovnico. Tudi Redstar in Boris sta nizka, ampak za robom pa vsi dobijo dviganje ob Trebelniku. Tudi z Erzom je podobno.

Midva še malo modrujeva (cincava), potem pa se le odločim in v drugem hrbtnem poskusu (kar lepo ga dvignem in zbalansiram) odletim. Bolj ven in počasi proti vetru okoli roba (sploh ni šlo tako dol, kot sem pričakoval 🙂 ). Tu začnem počasi nabirati in se dvignem nad greben, kaj dosti več pa ne morem (tudi ostali so nekako v teh višinah). Mirko se kmalu pripelje za menoj in začne nabirati, jaz pa spet poskušam malo bolj zunaj proti Škorpijonu. Ni takega dviganja kot prejšnje dni, ampak drži pa le. Emil in Boris se že vračata z Javorča (oba nizka), ko jaz le dobim rahlo dviganje in spet malo naberem pri Lipovcu. Ostali se vozijo sem in tja zadaj na pobočju, jaz pa po zunanji varianti in se s počasno curažo odpeljem mimo Javorča do Vrhnike in pristanem na fuzbal placu.

Zoranov let

Zoranov let

Ko pospravim, nad mojo glavo preleti Boris usmerjen na BJja,

Borisov let

Borisov let

za njim pa še Emil, ki pristane v Stari Vrhniki.

Emilov zmagovalni let

Emilov zmagovalni let

Erzo, Mire in Redstar pa pristanejo na travniku pred Verdom.

Mirkotov let

Mirkotov let

 

Erzov let

Erzov let

 

Erzov komentar leta: itak sem scuru; ko pa sem se v drugo znašel pod Trebevnikom nisem pobral in sem si s 500 m višine želel prit le do Škorpijona: zneslo je pa kar v Janezovo vas. Ko sem preletel avtocesto sem dobro pogledal, da ni prišel šleper, tako nizko je bilo!

Spet je bilo v redu :-).

Danes spet burja kot včeraj (in Erzo pravi, da bo še 10 dni tako…) in na Gorenjskem zabasano, na Primorskem pa ruva. Torej spet Zavrh (grrrr…).

Dopoldne se z Erzom samo informativno slišiva (je nekaj organiziral jato za Čaven, pa ga je 20m/s na Kovku postavilo na realna tla 🙂 ). Zares pokliče okoli 13h Lusja, ki bi kar šla čim prej (se je ravno sprostila). Seveda na Zavrh. Erzo ja, Delux se tudi zanima. Jaz sem tudi za čim prej. In že med potjo iz Lj proti Šodru, kjer naj bi se dobili ob 13.30, pokličem najprej Borisa, ki bo tam ob 13.40, potem podrezam Erza, ki bo tam okoli 13.50, ker se vmes popravii Boris, da bo šele ob 13.50. Na Šodru že čaka Lusja, pride še očka Habibi na krajši klepet in Erzo in ob 13.50 Boris sporoči, da sta s Špelo startala od doma. Erzo organizira še Emila, da pride od zadaj in da bo na koncu vsaj en avto gor, (ker danes bo res močno in mogoče sploh ne bomo leteli), ko nas bo šoferka Špela zapustila po dostavi.

In se ob 15.15 res odpeljemo z Erzovim enoprostorcem (da slučajno ne bi rekel avtobus:-) ) na Zavrh… In končno capljamo proti startu. Res bolj piha kot včeraj.

Boris začne postavljati, jaz tudi, Erzo določi, da naj Lusja in Emil popazita name na koncu in se pospešeno tudi on pripravi. Boris v luft (in z liftom v višave), za njim Erzo (enako) in potem jaz. V hrbtnem poskusu padala sploh ne spravim iz luknje zadaj, zato v drugo naprej (Lusja in Emil prijazno pomagata…). Sedaj ga dvignem brez težav, ampak mi ga na vrhu vleče v stran (nič ni zapleteno), popravim in odletim.

Ampak me vseeno odnese proti levemu robu poseke (močan veter z desne?), popravim v desno in se pošteno odšejkam ven (kasneje Lusja pravi, da je padalo kar mahedralo…). Takle moj start mi sploh ni všeč (daleč najslabši, odkar sem nazaj…). Potem se zbašem v zic in zajadram… in se pomirim… in gre lepo gor, naberem nad greben, nad 1000. Erzo in Delux vrtita bolj zadaj, jaz pa grem spet bolj ven in se odpeljem vzdolž grebena proti Vrhniki. Lepo držim višino in še naberem, bolj zadaj na grebenu pa me po levi prehiteva Delux, ki je kmalu pod mano (meni bolj zunaj bolj drži). Pred Javorčem je Boris že občutno niže in tudi jaz močno izgubljam. Ko sem mimo Javorča, imam samo še 650, Boris pa se že skoraj plazi po tleh. Pa se odpelje ven nad Barje in naenkrat zavrti in ga odlifta mimo mene v višave. Tudi jaz se zapeljem bolj ven, izkoristim to dviganje do 1100 (Boris je že pod bazo in se usmeri proti Logatcu) in se odpeljem čez Vrhniko najprej proti Ligojni, potem pa naravnost v Podlipsko dolino. Malo pred Podlipo obrnem nazaj v veter in res elegantno sestopim na travnik ob cesti (kot da bi priletel z Ulovke).

Zoranov let

Zoranov let

Pospravim in najprej neuspešno štopam 10 avtov, prijazna domačinka v enajstem pa me odpelje na Šoder. Vmes se javi Boris, da je pristal v Zgornjem Logatcu.

Borisov let

Borisov let

Ko sem na šodru v LCju Lusja po postaji pove, da pristaja pri BJjuin ko pridem do tja, zraven nje pristaja tudi Emil.

Emilov let

Emilov let

Erzo pa je seveda po širokem ovinku odpeljal domov.

Erzov let

Erzov let

Erzov komentar leta: Res ni potrebe hodit letet kam drugam: Zavrh je te dni najbolš placv Sloveniji; v enem momentu vsi neleteči v Bevkah, na Lazah in na Vrhniki sprašujejo v postajo – jaz jih samo slišim, odgovorit pa jim spričo prazne postaje ne morem. Zato grem Jožeta v Bevke kar osebno pogledat.
 

Super zadovoljen  (razen starta seveda…).

Danes spet lepo. V veter še vztraja in je malo močnejši kot včeraj, z višino močno narašča in obrača v čisti S (napoveduje Aladin). Že zgodaj pokličem Erza, pa se ne odzove. Med sestanki se uspeva ujeti z Matejo, ki bi danes tudi šla letet (po 16h…).

Pa pokliče Erzo ob 12.30, da je srečanje ob 13.15 na šodru – Čepar je nervozen in bi že takoj odšel na Zavrh.

Takoj sem na poti, čeprav mi ni niti štart najbolj všeč (kakšen povratek je to, če grem vsak dan na tak neprijazen start, namesto, da bi izbiral bolj udobne in prijazne – ampak takih danes ni na voljo…), da o ekipi (prihaja še Slak…) tudi ne govorim (trije norci, ki bodo startali, tudi če bo ruvalo drevesa… 🙂 ).

Na šodru Erzo v LCja, pred Bistro naloživa še Čeparja, pri Škorpijonu Slaka in gor. Ko se razkladamo iz avta malo pojamram nad včerajšnjimi posledicami nošnje svojega križa na križu – bolečine v križu in Erzo takoj angažira mladca, da bosta z veseljem pomagala. In res zagrabita moj rukzak in v pospešenem tempu na start (hvala Tilen, hvala Luka 🙂 ).

Tu piha močneje kot včeraj, ampak mladca že postavljata. Pa spet Erzo poseže vmes in organizira vrstni red: Tilen prvi v luft (mora v vrtec po deco takoj, ko bo na tleh), potem jaz, na koncu pa Luka in on skupaj (da mu Luka ne bi slučajno kam ušel). In nimam kaj za ugovarjati in se že štimam.

Tilen dvakrat ponavlja start, ker je kar malo močno, potem pa ga lepo dvigne in je že visoko nad startom, ko potegnem tudi sam. Lepo kontrolirano dvignem padalo in že tudi mene dviguje. Kmalu sem na 1100 in se peljem precej zunaj, že skoraj nad ravnino (kjer sem bolj miren, ker je bolj mirno). Tako se odpeljem proti Verdu in na Javorču sem na lepih 1100. Erza vprašam, če že prihaja v mojo smer, pa še vrti in nabira okoli Trebelnika s Slakom. S to višino bi se lepo odpeljal do Stare Vrhnike ali pa tudi do Podlipske doline, ampak jaz sprejmem napačno odločitev: grem nazaj proti startu in bom šel potem v naslednji rundi na Vrhniko… Ko obrnem nazaj, hitrost pade na 10, z nekaj gasa pospešim na 15 in grem samo še dol. Nekako se le uspem zgoljufati čez Bistro in malo bliže pobočju in nekako zadržim drastično izgubljanje višine. Tudi hitrost se malo poveča, ampak vsa matrarija zaleže le za uspešen dovoz do Škorpijona, kjer pristanem v močnem vetru, medtem ko se Erzo visoko v višavah pelje proti Vrhniki.

Zoranov let

Zoranov let

Ko pospravim, pristane še Čepar, ki je ubral podobno taktiko in se mu tudi ni izšlo.

Čeparjev let

Čeparjev let

 

 

Slaku pa se je izšlo in že ponovno vrti nad startom. Ko pospravi še Tilen, se Erzo javi iz smeri Podlipske, midva pa s Slakovim avtom gor po LCja. Ko prideva na vrh, Erzo javi, da je scuril pri Podlipi.

Erzov let

Erzov let

Erzov komentar leta: Še zdaj ne vem ali ima za ta let zasluge Habibi, ki nas je zbrcal prej kot ponavadi (da še ujame odprt vrtec) ali pa zgolj vreme z gradientom. In gremo kar do baze, ki so! Potem z vetrom nad Vrhniko, kjer cincam za Logatec ali Žiri (Kdaj pa če ne danes?). Ko se le zmenim sam sabo, pa se ne morem zmenit z bazo nad Podlipsko dolino, prečešem sem in tja in s 1200 v poden in močan veter, ki je, dokler zgoraj stoji baza. (Nikoli!)

 

Midva nazaj dol do Škorpijona, tu pa se javi Luka s fuzbal placa, kjer je pristal.

Slakov let

Slakov let

Slakov komentar leta: Zavrh je zakon! Nad pričakovanji, mirno, visok in po bazah. Kaj češ lepšega.
Komentarji (2)
  • 1.Andrej Erznožnik : tega pa ne poznam, ga ni blo na štartu… kr neki… a maš kkega vzornika? [02.10.2013 18:12]
  • 2.Air Traffic : Ja en ime si je pač treba zmislt. Sm reku, da to sezono ne bom več objavlu, če se ne bo dal vsaj odločit, a let šteje za tekmovanje al ne oz da bi se dal za svojo evidenco (za kar je menda kar nekaj pilotov…). Verjetno bom začel objavlat na drugem strežniku, kle bom pa viden pod “world” in ne bom vštet v tekmovanja. Hočem met evidenco drugač sploh nebi prjavlu, razn res posebnih kar bom verjetno bom še vedno, če se bo dal prjavt let na način da ne šteje, kot da si kršu zračni prostor. [02.10.2013 19:05]

 

Na šodru se ta del zgodbe konča.

Začne pa se drugi del: Mateja zaključuje v službi in bi šla letet; Erzo ima preveč časa, ko neuspešno čaka na štop, pa začne razmišljati o Grmadi (sigurno je tam Emil, ki bo super odletel…).

Sam najprej nisem zainteresiran, saj sem rehabilitacijsko potešen. Ko pa mi fizioterapevtka odpove današnje srečanje, sem za nadaljevanje (če nič drugega, bom malo vadil dvigovanje…) in odšibam po Erza, da bo medtem Mateja prifurala do Vrhnike.

Ko je Erzo pri Podlipi naložen, pove, da Emil ne izvaja nobenega super leta (sedi doma 🙂 ) in da njega več ne mika, ker ima druge obveznosti… Tako se sam odpeljem proti Planini, kjer se dobimo z Matejo in Megom. Mega bo spet samo za pomoč in nadzor (brez padala).

Na startu na Grmadi kar konkretno piha in to v valovih s sunki z desne (JV). Najprej zgleda vseeno obetavno in z Matejo postaviva (jaz bom seveda vadil hrbtni start 🙂 ) in tudi poskusiva – hrbtno – s sesutjem.

Končno se Mateja odloči in potegne naprej in pride do roba, kjer jo pa liftne navzgor z delnim rikvercem in kar lepim šejkanjem. Dviguje jo navpično gor nad start kakšnih 200 m, potem pa le počasi zdrsi naprej. Malo še opazujem situacijo, potem pa poslušam Megov nasvet in začneva pospravljati (mi pa res ni treba…).

Še dobro, da se je tako zaključilo, saj na poti k LCju ugotoviva, da bi ključe od LCja odpeljal jaz s seboj, doli pa sta tudi Matejin in Megov avto brez ključev v bližini…

Matejo pobereva pri mostu, potem pa še na zaključno kavico v Portus: tudi Mateja je letela in je zadovoljna kljub živahnemu začetku…