Tema zmaguje.Ker Valiča še nista spacala reportov za torek in sredo je pred vami čisto svež opis današnje naloge.

No na kratko, torek in sreda sta bila krasna dneva s soncem in obetavno termiko, pa je bil oba dneva za večino usoden južni veter, ki je pri tleh žgal kot za stavo in nam razpihal vse upe na cilj.

Danes pa popoln obrat. Nebo je prekrito s sivo oblačnostjo že zjutraj. Nekateri se sprašujejo ali sploh iti do ofisa, ampak ni kaj in ob 9h se že vozimo na štart. No vsaj večina. Bano kljub minimalnemu zaostanku za vodečim Aebijem v tekmo ni prepričan in ostane še malo v Castelu. Na štartu ni nič bolje, čakamo in medtem prepričamo Banota, da ser nam pridruži. Nekateri razgrinjamo padala, jih potem zopet tlačimo v vreče in tako, klasičen paravaiting pač. Kljub obupnim razmeram, nekaj sond se le zapelje v dolino, nam postavijo disciplino dolžine 45 km, dvakrat do Castela in nazaj ter cilj nekje na sredini. Da štartni pilo ne bi bil preveč brutalen nam določijo sedem ! štartnih oken v razmaku po pet minut. No ko poštartamo vsa ta tema kar nekako drži in skupina za skupino se odpravi iskat svojo srečo. Termika se pojavlja kar od nikoder, malo ji pomaga veter in vsi skopaj počasi potujemo po trasi. Skratka večina nas uspe celo priti v cilj, rezultatov zaradi različnih štartnih časo trenutno še nimamo. Primož S, je v poziciji za dnevno zmago, pravzaprav že vseskozi leti odlično, le sreče nima prave in tudi tokrat se zabije v tla prav pred ciljno linijo. Primož P. pa pred zadnjo obratno  obupa in se odpelje pristajat v cilj.

Če povzamem vse skupaj, je letošnja Brazilija prav čudna. Bolj je pokrito več pilotov je v cilju. Narobe svet. Mogoče ker smo pod ekvatorjem in stojimo na glavi?

Kratkočasil vas je Stojan

Dan ne izgleda obetaven, saj je celotno področje pokrito. Disciplina je praktično enaka kot prejšnji dan. Štart je problematičen saj najprej nič ne piha kasneje pa močno čez štart. Z veliko težavo vzletim 10 min pred štartnem markerjem. Letenje je na splošno težavno z nizkimi višinami in veliko vetra. Sonca praktično ni cel dan. Zmaga Casaux Charles aka Bojan,

ko 50 metrov nad mojim pristankom faše zmagovalni steber in naredi dodatni km ali dva. Končam na 4. mestu. Gašper ta dan nima sreče. Med prečenjem nekega sedla na njemu pristane saj mu zmanjka nekaj metrov višine. Kasneje ponovno vzleti in odleti domov. Moleka pogreša in pozdravlja Žoana…
lp
Primoz S.

Po uri zibanja pred štartnim pilonom se odpravimo 49km vetru naproti. Od Slo tima najboljše poštartava z Podobnikom, ki se nama uspe zriniti 100m nad ostale. Prednost pa že po nekaj km skopni, saj je najina desna linija slabša.

{gallery}tekmovanja/2008/brazil2/r{/gallery}

Z nama gresta tudi Urban in Suša, kmalu se znajdemo v nezavidljivem položaju. Za preboj v ospredje je potrebna poteza. Urban potegne naprej, z Sušo mu slepo slediva. 200m nad podnom ne verjamem več v potezo, zato jo mahnem posvoje, glede na izkušnje izpred dveh let. Porivaška zgodba se za vse Slovence srečno konča, dobimo dobro dviganje, ki nas ponese nazaj v igro. Prvi del dirke se stalno premikam po trasi levo in desno, delam na ful, Stojan pa se z nizkimi obrati po 15km pripelje nad mano v steber. Urban 500m levo bolje pobere od mene in počasi prevzame vodstvo, sam še vedno zaostajam in se počasi prebijam naprej. Pomaga mi tudi dejstvo, da so razmere vedno slabše, povsod je pokrito. Kljub temu stebri ne pojenjajo. Nekateri se sicer ujamejo na peglanje granitnih blokov (Podobnik), večini pa se uspe prebiti skozi dežno zaveso drugi točki naproti. Črni oblaki, dež in močen veter so razglogi za prekinitev tekme. Ker smo leteli več kot uro in pol, in ker smo v tem času odpeljali malo več od 30km (a samo?), tekma velja. Zmagovalec je kdo drug kot Karlo Bonačič, ki je v Brazilijo podobno kot v Španijo pripeljal svojo spremljevalko. Le zakaj? Od Karlotovih severnih sosedov je tokrat najbolje uspelo Suši, ki bi bil nekje na 5. mestu, če ga nebi zjebal inštrument! Mislim da se obeta tožba na Brauniger. V igri tako po prvi tekmi ostajamo jest in Valiča, Primož in Stojan sta nekaj mest zadaj, Suša pa z minimum distance na predzadnjem mestu in trenutno pod tušem.

Lep pozdrav,
Gašper

 

 

{gallery}tekmovanja/2008/brazil2{/gallery}

Po vsaj 30 urah potovanja prispeva z Gašperjem v Castelo. Najdeva hotel in se naseliva v sobi, ki sta jo rezervirala Aljaž in Bano. Ura je 8 po Brazilskem času. Najprej tuš potem pa gremo letet. Danes je trening, jutri pa zares. Pozdrav Erzotu in Santoš SLO team!

Šalam pa mlejko!

V letošnjem letu je k.Iberija sprejela novo interno pravilo katerega baje ne pozna nobena druga letalska družba. Pravilo se glasi, da če vam je elektronsko letalsko karto preko spleta kupila neka druga oseba z svojo kreditno kartico, mora biti ta oseba navzoča skupaj z kreditno kartico ob dvigu karte.

Galerija


Ob 6 uri prideva s Prevkotom v Benetke na letališče Marko Polo. Karto ne moreva dvignit ker nama jo je kupil Igor Eržen. Letalo leti ob 7:55 tako, da on ne more prit v Benetke. Poklicat ne more, ne velja. Fax ne velja. Kakšna je rešitev? Je ni, razen, da kupite nove karte.. Ne, ne, nemogoče.. Ni logike.. Ja, to je novo pravilo, pokličite help desk.. Na k.iberijinem šalterju nama da številko k.iberijenega helpdeska. Greva na glavno informacijsko okence. Problem jim je znan, kličejo na okoli rešitve ni, razen, da kupimo novo karto.. A… ja, ja, sam mal počakite, da potegneva vsak svojih dodatnik 700 eur iz riti. Kličeva helpdesk cifra ne obstaja, dodava italjanski prefix, se nobeden ne javi.. Greva ponovno na k.iberijin šalter. Ja helpdesk prične delat ob 8:00.. Aaa, super! A tako, help desk prične delat ob 8 uri?! Potem se bova pa pogovarjala z vami. Plačala sva vam za 1400 eur pogovora, in se ne premakneva od tukaj dokler jih ne porabiva! Zahtevava pogovor z nadrejenim, ki večina časa govori le. Oprostite… Oprostite… Se ne da… Oprostite.. Lahko govoriva z vašim narejenim (nadrejenim od nadrejenega)… Ne.. Oprostite… Ne, nemogoče… Ok, kreditno kartico sva zgubila… Kupita novo karto. Aha, ok, kreditno kartico sva ukradla! Sedaj naju aretirajte. Aaaa…Aaaa…. Kakšna je logika tega pravila? Ali je sploh kakšna rešitev? Ne. Lahko le kupita novo karto. Ni pofukane variante, da bova letela z vami z novo karto. Na koncu smo pri tej glavni zastopnici za k.iberijo prišli do tega, da prestavljava karto na petek. Za to sva morala doplačati še vsak 128 eur. Ampak, vsaj prejšnjih 2×700 ne bo šlo k.iberiji za brezplačni Bencin, v kar sva bila že skoraj prepričana. V petek bo moral bit z nama Igor Eržen.

 

Zakluček je, 1400 eur 2 karti, doplačilo 160 eur za prestavitev leta, izguba časa in poraba dodatnega časa ter denarja tolk in tolk, izlet v Benetke neprecenljivo!
Od 9 ure pa tja do popoldneva smo si ogledovali prečudovite Benetke, nato pa smo odpujsali domov.