131218 Čaven P1088 13:28:13

Zjutraj pokliče prvi Štusej, vendar je zame prezgoden. Potem zazvoni Ščuka, da bi danes bil dan za projekte. Tam okoli Krematorija ve za tri… Takoj me spravi na obrate. Kličem Erza, ki sploh ni navdušen (najbrž ima delo…) in me začne opominjati na najin dogovor :-). Pravi, da bi kasneje, pa čisto zadovoljen bi bil s Strmco. Ker imam tudi jaz gužvo, se strinjam…

Pa me pokliče čez pol ure, da je povsem “nova” situacija (vreme je povsem enako, kot vse zadnje dni – inverzija pa to, le da je bolj Z napovedan) in da je zbor ob 12h pod Čavnom ! Tudi Ščuka je spremenil cilje…

Na Vrhniki me ob 11.15 že čakata Erzo in Luka Štusej. Luka stopi na gas in smo ob 12.00 na znani lokaciji pri kombiju (Ščuka pripelje še Marka Valenčiča), drugače pa so tu še Luka Slak, Vidic, župnik, Turčin in seveda Istok (se je prijel tale Čaven 🙂 ).

Gasa gor. Na startu Z. Postavimo. Eni hitreje, drugi čakajo. Prvi Erzo, takoj desno čez plato. Potem Ščuka, Slak, Vidic in jaz (tokrat elegantno hrbtno), pa še Štusej in ostali.

Tudi sam zavijem takoj desno čez plato in vztrajam ob pobočju. Tisti, ki so zavili bolj ven, že zgubljajo višino. Občasno je kakšen mehurček, ki malo dvigne (zapiska) in tako je generalno curjenje precej upočasnjeno. Pred mano Slak in Vidic, pa Ščuka, ki vsakokrat, ko zavrti, ne pridobi skoraj nič. Tako ga prehitim in kar vozim in vozim in pridem okoli Kuclja in vrha Čavna. Tu sem že precej nizko, pa vendar više od cerkvice na Vitovskem vrhu, tako da zapeljem zadaj. Za trenutek se mi zazdi, da mi ne bo ratalo (ko se gmajna za njo malo dvigne…), pa dobim spet rahel mehurček in pridem čez. Potem rinem naprej ob pobočju bolj brez skrbi, saj lahko v vsakem trenutku odvijem v dolino. Pa nekako zdržim do Lijaka, kjer nekajkrat povijugam na V robu (Vidic dobi edini steber in nabere do grebena), potem pa se odpeljem kot prvi na pristanek.

Pri Igyju vse prazno. Malo za mano pristane Nevidni, pa Istok, Vidic, Štusej

Štusejev let

in Marko. Vesel ko radio, ker je le ratalo še enkrat po prvem (uspešnem) Čaven-dnevu. Erzo javi, da je pristal v Lokavcu.

Erzov let

Erzov komentar leta: Čaven 7. dan, vse skup 16. zaporedni dan, samo en dan sem bil stran od Čavna, pa sem (smo) že prjokcal nazaj v naročje očeta Čavna in bolj (štartu) bi se mu podal ime Modrasovec! Če bi hoteli dolgo leteti bi šli na Kovk…, tukaj je kaj takega zmogla edino M6 pod katero je visel Traffic