140607 Krvavec vrh P1257 15:22:10

Mateja je že včeraj navijala, da gremo tudi danes v Karavanke in večina jate je za (razen Erza, ki bluzi nekje po Savinjski dolini (obletnica, plan Golte,…).

Ob 11h sem pod Ambrotom, pa še Mateja&Luka, Manca, Mega, Uki, Jerry in Iskra (pa še Edo Pohl prihaja). Po nekaj koordinacije LC+Ukijev avto do hotela na Krvavcu (najbolj navijam jaz in se mimo Ambroža kar zapeljemo).

Tu že startujejo in prihajajo vedno novi v glavnem peš (ki ugotavljajo, da je na Zg.poseki premalo temp.razlike). Naša jata čaka in modrujemo, medtem ko prvi startujejo in kažejo kako in kaj. Potem postavita Jerry in Uki, mene pa ne preveč prepričljiv (in obračajoč) veter spodbudi, da navijam za vrh Krvavca (sploh ko gor odide Bajda kar peš). Ker se Manca še ne more odločiti za let, se Mega ponudi, da interesente zapelje gor: torej Matejo&Luka in mene.

Na vrhu piha idealno. Hitro postavimo, Bajda odleti, potem pa Mateja in jaz in Luka.

Mateja (brez varia) nabira v višave, tudi meni gre lepo in sem kmali na 2100 (poleg drugih sta tu tudi Uki in Jerry). Mateja se kar odpelje na Javorov vrh in je dovolj visoka, da ga kar preleti in naprej proti Zaplati, Luka je nekaj nižji, za njim pa sva, skoraj na isti višini (precej više kot Luka), že Uki in jaz. Javorov priklopim s 1400, naberem na 1800 in na Zaplato. Tu malo drajsam (vidim, da se Mateja bori niže spodaj), potem pa dobim lepo dviganje pri Kališču in naprej ob Storžiču, mimo Tolstega do konca Kriške gore. Malo razmišljam, da bi šel naprej, pa se bojim, da se bo logistika zakomplicirala in se obrnem. Tudi Uki in Jerry se odločita enako, ko se slišimo po postaji. Najprej lepo nad grebenom, preskok čez Malo Poljano in vedno niže ob Storžiču. Malo popravim, še enkrat nad Kališčem. Mateja pove, da je scurila v Preddvor in se koordinira z Megom oz.Manco glede prevoza. Jaz se zapeljem še do Potoške in nekaj naberem, V veter je kar močan in vidim, da so vsi, ki gredo čez, kar nizki. Malo sem že utrujen in se mi ne da več s težavo nabirati, zato se odpeljem kar čez Kokro na Možjanco. Z matranjem bi mogoče še prišel do Ambroža (ali pa tudi ne in bi pristal kje vmes na Štefanji), ampak jezerce v Preddvoru vabi, pa še Mateja je tam, zato obrnem nazaj v Kokro in do Preddvora. Tu pa še kar noče dol in kar vrtim nad hotelom in jezerom, potem pa le pristanem na uradnem pristanku pri Mateji.

Tu je še Edo Pohl, ki je scuril pri preskoku z Ambroža.

Edov let

Mateja je že zrihtala prevoz (Matic in Luftarji…), ki nas po počitku na sončku in pijači dostavi pod Ambrota. Približno takrat pristane Mega, ki je na koncu le šel v luft in obrnil Kriško. Uki in Luka sta že malo prej pristala pod Ambrotom,

Ukijev let

Lukov let

Jerry pa je zrinil le za Grajca.

Jerryjev let

Jerryjev komentar leta: Uroš hvala za izlet, me je bilo najprej kar malo strah višine štarta, nato OK, Zgodba pa se je začela šele pri Joškotu na žaru, ter končala ob 1.42 ko tole pišem. Jože hvala za žar in pijačo, najbolj pa za kolo, je bil lep nočni izlet domov, približno toliko rukanja kot v zraku.
Jože, kolo je OK, luči delajo v peti malo preskakuje, naslednjič kupi z amontizerji, me križ boli…

Manca pa reši avte (ne leti in pripelje LCja dol, Iskra pa Ukijev avto, ko ga Manca zategne od rampe gor z LCjem). Super dan, jaz pa še kolesarit.