150226 Zavrh P1522 14:32:42

Na tihem sem danes planiral kakšen H&F, pa Mega že zjutraj pokliče, kakšne letalne plane imamo danes (ob tem pa ne pove, da že odhaja v Ajdovščino po svojo stestirano Mantro 🙂 ). Tako ga odložim na kasneje, ko bomo preučili podatke (in pozabim H&F in v mislih že vidim Lijak, ki najbrž bo, čeprav je na Kovku  trenutno še 18/25 SV…). Slišiva se še z Erzom, ki predlaga Zavrh (ali Lijak), Manca nekaj kasneje potrdi z vznožja, da bo Zavrh super (kot vedno, nezmotljivo napove pogoje – klasika 🙂 ) … in cilj je jasen.

Mega že prihaja iz Ajdovščine (kjer burja prelaga avtomobile…) in potrdi Zavrh. Samo še okoli ure se usklajujemo. Erzo in Delux ob 13h, midva z Megom ob 12h na Šodru. Ker pa Boris doda še Špelo za šoferja, se temu ni moč upreti 🙂 in zglihamo skupen odhod s Šodra za 12.30 in z Megom v klepetu počakava.

Na startu piha malo manj kot včeraj. Takoj postavimo.

Odleti Erzo in takoj začne nabirati v višave nad Trebelnikom. Drugi sem jaz, potem pa Delux in Mega z “novim” padalom.

Tudi sam dobim lepo dviganje do 1400 ! Malo vzdolž grebena gore dole in nazaj in bolj ven pod baze proti Planinci, kjer navija pod bazo že Erzo,… še tu dviganje. Tudi Mega je v višavah pod bazami v smeri Krima (vsaj tako izgleda), pa Delux tam nekje proti Javorču. Erzo nabira nazaj proti JZ, jaz tudi vrtim, dokler niso meglic okoli mene (1650). Erzo je nekaj višji (na cca 1800) in pove, da je pobral do baze in da gre via Logatec. Meni sicer še vedno piska (in to celo vedno močneje… okoli je vse bolj pokrito…) in pocvikam (bi rabil spodbudo, da sem dovolj visoko, ali da so te baze nedolžne in da lahko še navijem v njih… kot kasneje pove Mega) in se umaknem proti soncu v smeri Vrhnike.

Z dobrih 1000 se peljem nad Vrhniko (moja največja višina tukaj) proti Podlipski, kjer pa opazim same luže in se usmerim raje proti Ligojni. Se mi je zdelo, da se bom kar zapeljal čez v horjulsko dolino, pa preveč izgubljam, tako da obrnem in zapeljem nazaj do BJja.

Vesel kot radio !! Erzo pristane v Logatcu.

Erzov let

in takole vidi današnje letenje

Mega pristane na stadionu nekaj za mano, Boris pa tudi tam še nekaj kasneje, ko ugotovi, da mu najbrž ne bo zneslo do Logatca.

Deluxov let

Špela me pobere. Mega po Erza v Logatec in zaključno druženje v Mantovi. Super dan 🙂 !!!