150813 Golte Planica P1634 15:03:54

Že včeraj se dogovarjamo (Poje, Simeon, Erzo,…), da bo danes treba na Golte. Simeon najprej odpove in se organiziramo brez njega (ko si premisli, smo že polni): Erzo, Jože, Boris in Špela (taka zemeljska podpora je boljša kot MasterCard 🙂 ) in jaz.

V Erzov  avtob… pardon … enoprostorc se zloživa s Pojčem v Bizoviku in gasa. Med vožnjo so apetiti veliki: Gorenjska, pa na Bled se kopat,…

Na start pridemo hkrati s 33 domačini. Malo modrujemo in napletamo in se počasi pripravljamo. Prvi potegnejo in poberejo, potem je malo neugodnega vetra (piha čisto s strani JZ) in potem potegnemo še ostali: Poje, Delux, Erzo in jaz.

Jožef se je najprej matral že čisto v nižinah, pa se rešil. Boris je hitro pobral  in se odpeljal na S.

Z Erzom vrtiva skupaj in nabirava, nabirava… do mojih 2300. Od cca 2000 naprej dobim občasno kar lepe rukerje… Potem mi Erzo izgine iz vidnega polja (kar ni težko 🙂 ) in ko po postaji skušam zvedeti kje je in kam namerava, ni odgovora (seveda ima postajo nedelujočo…). Se pa oglasi Boris, da gre proti Slovenj Gradcu (SG). Pričakovani JV veter je v resnici (predvsem tu gori) že J in JZ in temu primerno nas odnaša. Čeprav imam lepo višino, si tja nazaj proti Peci/Uršlji ne upam, saj so sami hribi in gmajne in ni videti pristankov… V smeri Raduhe in v Kamniške še manj… Vidim sicer nekaj padalcev razsutih naokoli, pa vsak rine nekam po svoje (kar tudi potrjujejo debate po postaji…). Zato rinem nazaj pred Golte. Proti vetru gre tudi samo 15, in zelo hitro zgubljam. Najprej se odločim delno z vetrom na levo proti Šoštanju, pa me kar požira (vrhovi gozdnatih hribov so mi vedno bliže). Nazaj pred Golte, kjer sem že tako nizek, da si ogledujem uradni pristanek. Pa le dobim neko dviganje, vrtim in spet naberem v bližini starta na 1400 in rinem proti Savinji na Z. Še malo ob pobočju, potem pa počasi dol na travnik pri Okonini ob Savinji.

Pošljem koordinate Špeli in še predno pospravim je iz Mozirja pri meni. Boris je skoraj hkrati z mano javil, da je pristal na Muti in predlaga zborno mesto v SG.

Borisov let

Jožef se z Z strani vrača proti Goltem (LiveTracking 🙂 ), Erzo nekje proti S… Po postaji poveva Pojču, da naj gre v smeri SG, saj midva s Špelo odhajava tja. Med potjo Erzo javi, da je pristal blizu Wolfsberga v Avstriji.

Erzov let

V SG ugotovimo, da se je Erzo zataknil nad Lavamundom in greva po njega, medtem pa Boris pride v SG z reševalcem padalke Valerijo (Kremžarica), ki je pristala tudi tam nekje kot on.

Ko smo z Erzom spet nazaj pred SG, moramo še sklatiti z neba Pojeta, ki kar noče dol iznad SG, čeprav je krompirjeva ura že zelo kritična.

Pojetov let

Končno smo vsi skupaj in se lahko (zadovoljni) odpeljemo proti LJU…