160111 Zagorica pri Rovah P1730 12:59:48

No, današnji letalni dan se je v resnici začel že včeraj. Ob cca 21.30 prileti Erzov mail, da je planiral (glede na današnji napovedan dež in ekstremno močan veter) odleteti s svojega hišnega starta malo po polnoči. Vendar pa že dežuje in ne bo z idejo nič…

Kljub temu mu noč ne da spanca, ampak se ob polnoči (ugotovi, da ne dežuje več) poda iz tople postelje v hladno noč (no, ni bilo neke sile glede na topel Z zadnjih dni, ki je stopil ves sneg) in na svojem gričku ugotovi, da se

• a) nič ne vidi (snega, ki bi kaj osvetlil ni več), predvsem se ne bi videlo razplest štrikcov
  • b) štart je raven, včeraj zorana njiva v snegu, zdaj samo blatna njiva v blatu,
  • c) piha itak 2m čist z leve
  • d) razno…

Zato nazaj v posteljo in ob prvem svitu proti Borovnici in na Goričico, kjer se drži za gospodarsko poslopje in tramove ograje, da ga ne bi odneslo (no, meni s telefonom pocinglja ob 8.00, v Borovnici piha 4/5,8, na Krimu čez 17). Kmeta sicer nenamerno vrže iz tople postelje, da pride branit svojo posest, vendar na koncu končata v prijateljskem odnosu (saj možakar vidi, da Erzo ni preveč nevaren, ker mu je ves čas razlagal le o nekem jadranju s padalom). Pomirim ga, da bova čez dan gotovo našla luknjo z manj vetra in dežja (navijam za Povlje nekaj kasneje).

Potem je neko megleno vmesno obdobje (ne vremensko, ampak vsebinsko 🙂 ), ko se nič (padalskega) ne zgodi.

In potem ob 10.30 Erzo pokliče že zelo nervozen (dan se izmika), da je skrajni čas in morava nekam iti. V Borovnici je sedaj 6/10,2, na Krvavcu 18, Velika 24 m/s, oblake nosi čez LJU ekspresno, vmes tu celo posije sonček skozi modre luknje…  Čeprav je Z SLO v radarskem dežju, na Gorenjskem ni toliko vetra (v nižinah) in seveda še vedno navijam za Povlje.

Britof. Proti Gozdu (od Torova naprej dežuje) in na desno pod Zalog (za sem navija Erzo, ker je nižje, kot Povlje). Iz Zaloga greva še malo desno na start Stari dvor-Zalog, travnik, ki je še malo nižje. Vetra nič, zato pa še vedno jesensko deževje (od Torova dalje – mogoče bo pa le malo ponehalo…).

Seveda danes ne bo ponehalo in gasa nazaj do Vodic in počez proti Kamniku: poskusiva najti neko krtino na meji med jesenskim dežjem na Z-SZ SLO z manj vetra v nižinah in manj deževno JV-J SLO z orkanskim vetrom v nižinah (da o višinah ne govorimo…). Če ne bo nič, greva še na Krtino in mogoče naprej na Dolenjsko…

Zamenjava se za volanom, da lahko Erzo obdeluje Atlas (jaz sem brez očal…) in po nekaj zgrešenih poskusih pripeljeva skozi Rove in tam je res nek hribast travnik. Naokoli z avtom in panično peš na vrh.

In gori piha idealno (mogoče cca 4-5) in komaj kakšna kapljica. In potegne Erzo pokrovček v svojih “tangicah”.

Erzov let

In potegnem UTurna (naftalin se je že razkadil) jaz v svojih tangicah .

Slikce  tukaj. In je Erzova serija (za danes rešena).

Zdaj pa naprej na dnevne obveznosti… Le kaj bo jutri …