161225 Plavški rovt P1990 15:00:40

Včeraj po Čavnu smo naš današnji cilj že določili: Kanin. Pa že večerna napoved pokaže za danes veliko SZ (da ne omenjam Igorjevih info od njegovih bovških klubskih kolegov…). Sam se sicer še upiram, da počakajmo na jutranje novice, pa pUnČkA vseeno zvečer zgodnjo jutranjo uro za Kanin (9.00) skensla.

Zjutraj je vse še slabše: SZ z višino vse močnejši, vse bolj ali manj pokrito z visoko oblačnostjo čez vso SLO, pa inverzija,… Po navskrižnih posvetih se odločimo za Gorenjsko: Golica, mogoče Dovška,…

10.40 Britof. V LCja prisede Domen, Mega pa pripelje pUnČkO & Žiga, Ukija in Erza, ki tudi prestopi k meni (da se skupna teža porazdeli na dva avta). Potem Jesenice, pa gor na Planino pod Golico, kjer se vsi zbašejo v LCja. In naprej z malo izgubljanja po gozdnih cestah (kjer že ugotavljamo, da piha dol…) končno čez planino Pusti rovt gor do sedla pod M.Golico.

Tu piha konkreten S in vsi so (smo) si enotni, da gor nimamo kaj iskati s padali. pUnČka & Žiga se odločita za planinski izlet proti Golici, preostalih 5 pa dol v napad na Španov vrh, kjer naj bi bil ta veter ravno pravšnji.

Med cestnim tavanjem po širnih gozdnih prostranstvih izstopi tudi Domen, češ da bo on prej peš na Španovem, kot bomo ostali pritavali naokoli v avtu (pa itak smo baje šli hodit). Res obvozimo tega Španovega čisto naokoli v spustu in potem odvijemo spet gor na kolovoz, ki nas vedno bolj ozko in strmo vodi proti vrhu. Nazadnje moram še reduktor vključiti, ker pre-ostali trije ne zaupajo več normalnemu prenosnemu razmerju (po mojem je bil LC kar malo užaljen…). Končno se odločimo, da kolovoz ni več primeren za naprej in parkiramo pri idiličnem travniku/planini, poberemo vsak svojo robo (eni light, drugi max XC heavy…).

Le malo naprej je čudovit travnik sredi gmajne, na vrhu katerega Erzo začne takoj razgrinjati, saj ta trenutek lepo piha po pobočju gor. Smo sicer še 150m pod vrhom Španovim in ostalim se nam zdi tukaj odleteti malo rizično (izhodna grapa nejasna in rob nad Jesenicami daleč, daleč…). Erzo noče nič slišati naših pomislekov in nekajkrat potegne, pa mu Tritona (hvala bogu!) vsakič sfiži spet na tla. Medtem Domen javi, da sestopa z vrha Španovega, ker gor piha konkreten SV od zadaj. Tudi pri nas pihne dol in od strani, le gor nič več.

Končno se tudi Erzo preda in pospravi, ravno ko sestopi tudi Domen do nas. Nazaj v LCja in vigavaga dol do Planine pod Golico.

Vsi panični gruntamo kaj sedaj. Predlagam neke lokacije nad Dovjem. Erzo pa pokaže travnik čez grapo, kjer sva pristajala z Domnom z Golice. Odložimo Mega pri njegovem avtu in čez grapo do Plavškega rovta in gor na skrajni vrh travnika: trije z robo in Uki za podporo. Piha čisto rahlo dol.

Erzo Tritona potegne prvi, zavjuga in pristane na travniku spodaj pri vasi.

Domen zalaufa s P-lightom in v vjuganju pristane na travniku spodaj.

Domnov let

Zalaufam še jaz M-24 in v dolgem loku zapeljem čez vas desno in na travnik.

Končno potešeni toliko, da si zaslužimo pice v Lescah…

Zvečer na OLCju vidimo, da je prav v času, ko smo na koncu ceste pod vrhom M.Golice ugotavljali, da se v takem ne bo dalo odleteti z vrha, nekdo ravno odletel z vrha…

• Domen Kastner : No, napiši malo kaj ti je pihalo? [25.12.2016 18:41]
  • 2.Eddie The Eagle Edwards : Na štartu od močnega severa, pa do malo manj močnega, tisti moment sem izkoristil za štart. V zraku pa vse živo, en kup premetavanja, večkrat sem padal več kot 4m/s. Drugače pa fina izkušnja 🙂 [25.12.2016 18:47]
  • 3.Zoran Gaborovič : Čestitke za uspešen let !!
    @ Domen: Ker takšne fine izkušnje že imamo in nam jih ni bilo potrebno ponovno pridobivati, smo se na sedlu očitno prav odločili :-)))). Sem pomirjen :-)))) [25.12.2016 19:11]