170227 Vremščica Sp.start P2037 15:22:55

Napovedanega veliko JZ z naraščanjem čez dan. Erzo že včeraj rezerviral termin na Vrhniki ob 11.30 za obisk Štajercev, ki pa je zjutraj odpovedan.

Najprej z Jeanom še razmišljava o Kovku, pa je ob 12.30, ko poberem Erza na Železniški, že premočno. Ker nas Lijak ne mika, se odločimo za Vremščico (ali Socerb). Gorazd sumi, da bo Vremščica premočna in gre sam na Brestovico.

Ko pridemo na Sp.start, je močno (7-8/10,7). Jean je za sondo, pa ga po dvigu liftne nad start in rikverca za sedlo in tam spusti na tla. Jaz pustim kar zapakirano robo, Erzo zaleže na nabrano padalo in zadrema. Na momente se malo umiri. Ko je interval zmanjšane budnosti vetra malo daljši, Jean hitro dvigne in odleti.

Zdaj ga ne rikverca ampak samo počasi dviguje, ko rine naprej. Z nekaj višine nad startom se vozi sem in tja bolj zunaj in ga kar drži. Erzo je hitro buden in za njim. Z njim je podobno. Sam si pravim, da mi res ni treba v tak veter iti gor viseti, pa še logistični problem bomo imeli. Enkrat gre Erzo malo preveč naprej, pa ga začne samo počasi spuščati na letališče.

Erzov let

Že hočem dol po njega, ko se Jean odloči, da bo poskusil toplandati pod cesto. Takoj ko je na tleh,

Jeanov let

razpakiram robo in se pripravim. Ko pride Jean do mene, spet bolj nažiga. Potegnem in lepo speljem, vendar le na momente piskne, drugače pa gre naprej z 20 in samo dol na letališče.

Potem še malo handlamo padala: najprej sama z Erzom, potem pa se nama pridruži še Jean, ko pride dol z LCjem.

Na poti domov ugotovimo, da na Lijaku pa so nekateri kar leteli in tudi odleteli…