Uki že navsezgodaj navija – za Čaven. Še dopust si je zrihtal in potem priganja (ali pa je mogoče Erzo zadaj??). Baje pa je idejni pobudnik za Čaven Mega… Štus se je prijavil že včeraj, pa mu je 10h prezgodaj, pa še močna burja ga odvrača (navija za Smuk ?). Jeanu se kar ne da (bo šel kasneje na Grmado)…
Ob 10h na Železniški že čaka Uki. Še Erzo pride in z LCjem do Logatca, kjer se preložimo k Megu in gasa od zadaj (gužva na AC). Danes se bo letelo v Julijce…
Erzo ugotovi, da je pozabil instrumente in začne peti žalostinke. Najprej mu s težkim srcem ponudi vario Mega (ima dva). Potem Erzo naskoči po telefonu Sama, ki že kurbla kombi za našo furo (Erzo ni povsem zadovoljen z njegovimi odgovori). Potem se spomnimo na Valiča in Erzo naskoči (tel.) še njega – in dobi potrditev za audija. In smo že v Ajdovščini na 777, kjer Erzo izpuli inštrument in kokpit (in še skoraj rezervno padalo) Banotu, ko se dotični prepozno zave, da bo Erzo z instrumentom nekam odletel in je vprašanje, kdaj ga bo spet videl…
Samo pri Anji naloži še Kraševce (Rajka in Primoža Sila, pa Bojana), nas v Ajdovščini in Vidmarja s klientom v Lokavcu. Na startu čudoviti razgledi, le burjica piha preveč (? Kovk le 5/9 SV), tako, da začnemo posedati.
Čez kakšno uro za momente usahne in celo termika dahne od J, ampak mi še čakamo, da pride Štus z zapaljenim Jeanom (teoretično Grmada ni več v igri) in Alešem (Rozmanom).
Ko malo prej pripelje padalec zelo visoko z Lijaka, kar rine v burjo na Kovku. Ko ga splakne z grebena v hoste nad Ajdovščino izgine v neki jasici in seveda obvestimo 113, ki gredo v akcijo…
Počasi se le začnemo basati po startu sem in tja med V in J. Mega se po dveh poskusih na V (ko ga zvrtinčeno padalo skoraj potegne čez rob) prestavi na J: odleti Uki, Erzo, pa Jean, pa Mega, pa po drugem poskusu iz sedečega položaja še jaz, pa …
Prvi štirje so nabrali kar pred startom do 2000 in čez (Uki je šel še malo naprej pred plato), jaz poskušam levo od starta, pa je nekaj gor, nekaj dol. Primož se zapelje ven pred pomol in se od tam katapultira v višave in čez dolino proti Krasu. Jaz za njim pred pomol, kamor mi je pokazal in že zacurim, ko le zataknem žilo in se odpeljem na 2100. Ravno toliko sem se zamudil, da ne vidim več nobenega od naših (Razen Erza, ki se še višji pelje kar nazaj proti Golakom. V tiste gmajne si seveda ne upam (kljub 2100) in se zapeljem standardno proti Z nad grebenom. Visoko, kot še nikoli, gre dole gore (občasna močna dviganja). Še nad Kasarno naberem do 2000 in se mi zdi, da vidim proti Čepovanskemu robu eno padalo zelenkaste barve (Jean?), ampak tja si sam za prvič pač ne upam. Namen imam počakati Štusa (še zadnji od naših s ciljem proti Tolminu). Pa ga ne dočakam (in tudi sploh ne vidim – kar ni nič posebnega), saj je tudi kar počez zapeljal proti Čepovanu…
Tako samevam za Lijakom, grem še malo proti startu in potem nazaj na Čaven. Čeprav sem visok, je na momente tu gori čisto pomladansko. Razočaran, ker se nisem ojunačil za nazaj, se najprej namenim le v Ajdovščino (do avta), na Modrasovcu pa spet lepo (močno in razrukano) dela, da se kar odpeljem čez dolino. Sploh se preveč ne trudim, le ob grebenu se bom malo zapeljal in potem dol.
Pa me kar drži in dvigne in sem spet bogato nad grebenom. S 1200 se odpeljem s Kovka v Vipavo (da bo vsaj nekaj km več), pa za Plazom kar drži (že konkreten Z od Gorice sem) in sem spet na 1500 in se samo peljem naprej. Je pa vedno bolj rodeo, čeprav sem bogato nad grebenom. Narobe ocenim, da velika vetrnica kaže Z (v smeri Nanosa se mi vrti v levo – to v resnici pomeni, da piha V, saj veter vedno vrti lopatice te vetrnice iz smeri iz katere piha – v DESNO). Pa me z lepih 1500 pred Hieronimom spravi čelni V veter (z 10km naprej) skoraj pod greben in ni šans, da pridem okoli Antene na Postojnsko.
Zato obrnem in nazaj (spet veliko gore dole). Pri Tabli še zadnjič naberem do 1500 in se čez Vrhpolje odpeljem na pobočje Kovka (prenizek, da bi priklopil) in na gričkih pred Ajdovščino obrnem in se zapeljem nazaj k Anji.
Ves čas sem poslušal Rajka, kako je letel po Krasu sem in tja in sploh ni hotel na tla, ko sta se Bojan in Primož že zdavnaj prizemljila…
Še Rajkov filmček dogajanja
Med pospravljanjem javi Mega, da je pristal v Tolminu in že štopa za Gorico.
Uki nekaj prej pri Mostu na Soči.
Jean in Štus sta se nekaj nazaj dogovarjala kam naj se v Tolminu obrneta in Štus se je odločil za J Bohinjce (in ga med pospravljanjem lepo vidim na LiveTrackingu). Aleš je drajsal Čaven do Lijaka in nazaj in me po koordinaciji pride iskati na pristanek. Greva še na Čaven po Štusov avto, medtem ko Mega s štopom in Uki z avtobusom prihajata v NG. Aleš gre domov, jaz pa po Ukija in Mega.
Medtem se v (brez)skrbi za svoj avto javi Štus iz Bohinjske Bistrice, kjer je pristal.
Mirno se lahko usmeri v štop proti LJU, saj mu bomo dostavili avto na Vrhniko. Tudi Erzo pristane v Bohinju.
- 1.Stane Bajt : Nikoli ne seštevaj 2x, ker ti drugič lahko pokaže drugačen rezultat. Če ne bi dal leta na OLC bi zadovoljno mislil, da imaš stotko, ampak jo nimaš. 🙂 Lepo si tole odletel.
[22.08.2017 23:12] - 2.Janez Planinšek : Lep let, malo mi je žal, da sem zaspal nekaj novega bi bilo vsaj zame. Po tračnicah je pa tudi zanimivo letet, sploh pa če je še družba usklajena. [22.08.2017 23:41]
- 3.Simeon Klokočovnik : Bravo, končno še malo v hribe. [23.08.2017 08:17]
Ko se že peljem iz Logatca proti LJU, se oglasi še Jean, ki je potegnil mimo Krna do Krasjega vrha in nazaj do Čepovanske doline…
Pa še vizualizacija