Zjutraj vse pokrito, vendar napoved pravi, da bo čez opoldne na Primorskem že vse v soncu. Se usklajujem z Jeanom in Megom za Kovk (S piha vse od jutra in je kar inverzija, zato mogoče Čaven – Lijak v drugem planu).
Ob 12h na Uncu k Megu in na Planino po Jeana in od zadaj na Kovk.
Na startu se spravljajo v luft še zadnji Štajerci (ki so pripeljali tudi Erza), saj je že pred kratkim obrnilo na J – sonce že lepo opravlja svoje delo. Tudi mi takoj postavimo in v zrak: Jean, Zoran in Mega.
V zraku precej »pomladansko«: ostra dviganja, tako da hitro dobimo lepe višine. Med 1000 in 1200 se peljem za Jeanom v Predmejo, Mega ne vidim. Jean kar nadaljuje v višini Predmeje v pobočje Čavna, sam pa v Predmeji precej višji ne potegnem za njim, saj sem prej nizko nad Lokavcem videl dva padalca in se bojim, da ne bom prišel okoli (kasneje zvem, da bi moral iti, saj je lepo držalo višino do vogala, kjer pa je vse dvignilo v višave nad Čaven… in naprej proti Lijaku).
Zato odpeljem nazaj do starta, na Podrti naberem na 1200 in potipam malo naprej ven proti Vipavi, pa gre kar dol, zato se vrnem nad start, spet naberem in do Predmeje. Vmes srečam Igorja, ki prihaja z Lijaka in se odpelje naprej na Nanos. Od Predmeje spet z nekaj lepimi popravki nazaj, dokler malo pred Podrto ne dobim stebra dneva, s katerim grem do 1500, skoraj do baze. To pa se mi zdi dovolj za Nanos in se pogumno odpeljem čez.
Mega javlja, da bo toplandal in rešil avto.
Za mano pripelje še Dragan, ki je bil na startu na Kovku že pod grebenom, sedaj pa je še kakšnih 200m višji kot jaz. Pa mi gre samo dol z -1,4, tako da pridem pod Plaz in od tu samo še naprej curim. Tik pred mano sta Jean in Erzo, ki potegneta v curaži proti Gradiški in nazaj v Vipavo.
Jaz pa v glajdu naprej čez AC na moj standarden pristanek.
Tudi Draganu višina ni pomagala, da bi priklopil Nanos…
Komaj dobro pospravim, me že pobere Mega z Erzom in Jeanom na krovu.
Igor pristane pri Anji še nekaj kasneje.
Še vizualizacija letov: