180808 Slivnica P2317 14:56:12

Danes (v bistvu že včeraj zvečer) pa Pirš organizira … Slivnico (zmeren JZ, ne bo ploh in neviht, sondaža do 1200 inverzno slaba).

Ob 11.00 nas zbere na Železniški: Pojeta, mene in sebe z očetom za šoferja (Jean gre medtem na Slivnico odpeljati tandem). Zbašemo se v Piršev avto in na Slivnico.

Na startu tandem Jean ravno starta (ko pridemo, začne malo bolj pihati JZ namesto dotedanjega Z). Takoj začneta pobirati in lepo jadrata na Z slemenu in pred startom.

Mi začnemo počasi postavljati (čakajoč na baze, sicer pa kar mrčasto). Ker baz ni, smo res počasni, kljub Jeanovemu lepemu primeru, da se da jadrati.

Potem pa se končno naredi baza nad Slivnico in Pirš hitro v luft, potem pa še jaz in Poje. Čeprav nič ne zacurimo, pa je treba kar iskati sem in tja, da nekaj naberemo. Aleš in Jože sta že (meni) visoko za startom, ko dobim krasno dviganje v enem kosu do 2200. Oba se (meni vsa nizka) vrneta nad start in tudi pobereta čez 2000.

Jean gre po cca uri s klientom pristati na letališče.

Jean tandem

Potem gre še enkrat gor v solo varianti, z namenom da nas dohiti.

Mi se pa medtem odpeljemo za Bloke (enkrat eden višji, drugič drugi) in naprej čez Lašče. Razen curjenja in popravljanja okoli Sv.Trojice sem ves čas okoli in nad 2000 do Vidma. Pri Laščah ostaneta Aleš in Jože (nizek) zadaj, tako da sam porinem naprej čez Dobrepolje (tu še zadnjič uspem konkretno nabrati) na izvir Krke. Nobenih baz več in samo drajsanje in poskusi dviganja nad kuclji za Muljavo. Kaže mi J, zato pred Ivančno obrnem vzdolž AC, pa se le borim za preživetje. Malo (lažnega) upanja mi da še Gradišče – Višnja gora, potem pa se po nekaj zadnjih trzajih predam v Dednem dolu.

Zoranov let

Jože in Aleš tudi nizka prideta do Ivančne, kjer Aleš dokončno sede.

Piršev let

Jože pa se spet ves nizek pobere, kot (skoraj) vedno in nadaljuje vse mimo Bogenšperka in Litije do Save.

Pojetov let

Ata Pirš pride po Aleša v Ivančno  in potem pome in gasa na Vrhniko kjer se poslovimo. Aleš odpelje Jožetu avto naproti, jaz v LJU.

Jean pa nam je sledil do Dobrepolja, potem pa obrnil nazaj (da si poenostavi logistiko), dokler je šlo…

 

Še vizualizacija letov: