Vetrovno enako kot včeraj, le da je danes čez vso SLO šajba brez oblačka. Zjutraj Dule in Milan sicer razmišljata o Dobrovljah (se mi zdi, da bi danes znalo biti dosti bolje kot včeraj), vendar imam dopoldne zemeljske obveznosti čez Ljubelj, pa računam na kakšne projekte na Gorenjskem nazaj grede.
Pa se na povratku slišiva z Milanom, ki bi se skombiniral z mano na Gozdu.
Na pristanku, kjer čakam Milana je delovno, saj je pretikanje in prestavljanje štrikcev na prototipih v polnem teku (777 je prestavil delovno mesto na Gozd že včeraj, saj vetrna situacija ne dovoljuje terenskih del v Vipavski). V zraku doslej bila le Valiča (tudi s tandemsko obtežbo Matjaža), drugih zaenkrat ni. Baje da je v zraku super in se da že lepo jadrati (čeprav sem glede na S 5/8+ na Kriški malo skeptičen…).
Z Milanom spodaj še malo mencava, saj S na Kriški ne jenjava, potem se z LCjem le zapeljeva gor. Tudi na startu je delovno (ker je Kurnikov Jure sredi obsežnih gradbenih del…). 777 je že ponovno gor in Valiča že postavljata in startujeta in res kar nabirata zunaj pred startom (zdaj je tandemska obtežba Slamič).
Midva pa sediva in gledava in čakava na bolj stabilne pogoje (občasno butne gor termika, pa vetrnica stoji, pa pihne od zadaj s Kriške, pa malo z leve, malo z desne). Skoraj uro čakava, da se nama zazdi, da je le več vetra gor po startu kot ostalo. Potem še lokalna sonda (sicer šef Juretovih gradbenih delavcev) zaključi današnji šiht in odleti s padalom s šihta in tudi kar vrti okoli starta in se tudi že dvigne nekaj nad (močna inverzija zjutraj izmerjena na okoli 1100).
In postaviva še midva in v luft jaz in malo za mano še Milan. Kmalu so v naslednji startni rundi tudi še Valiči & Co. In potem še nekaj lokalnih popoldancev.
Dviganja so ostra in močna, da se pobrati tudi če si že nizek, pa zunaj tudi. Generalno mi je razrukano in cilj mi je predvsem napolniti uro, saj za prelete danes ne bo. Nekajkrat sem sicer nad inverzijo in više je že čutiti S veter, ki tolče čez (na Storžiču ves čas snežne zastave čez vrh na našo stran), tako da dosti čez 1200 ne rinem.
Ko se ura napolni, Milan javi, da je pristal.
Jaz pa se z višine 1200 zapeljem s 55+ proti Z in bi rinil dokler gre, pa se z Milanom ne moreva sporazumeti po postaji, tako da obrnem in pristanem na uradnem.
Pospraviva in še gor po LCja in razlaz…