Danes znanstvena vremenska analiza naju z Ukijem kaže na zgoden Buzet (no, še marsikam, ampak nas vleče tja). Sprintam celo termične karte po urah, da laže določimo planirano pot preleta…
In se tako oboroženi dobimo ob 9.30 na Vrhniki: Erzo, Uki, Dule in jaz. K Ukiju v avto in na Unc, kjer se naloži še Mega. V drugem avtu pa Martin (Kočevar), Vesna, Jean in ata Kočevar kot zemeljska podpora (trenutno neletalen zaradi zemeljske poškodbe ramena).
Zgodaj smo na Buzetu (okoli 11h). Takoj začnemo postavljati (preden termika pržge – kar Erzo poudari predvsem mladima dvema, Duleta se pa itak ne prime…) in v luft: Mega, Erzo, Zoran, Jean. In potem še Martin in Vesna, ki smo jima tudi razložili, kje so najbližji pristanki – kar sta takoj izkoristila.
Čeprav je še zgodnja ura, vsi okoli starta takoj poberemo vsaj do 1000 (Mega seveda več). Mega in Erzo proti Raspadalici, kjer sta kmalu že na 1500 in nazaj. Mega je po postaji sicer jamral, da je nizek, ampak vseeno podaljša nazaj na Žbevnico, saj je tam pred njima (še dosti nižji) Uki, ki je prvi iznad starta potegnil nazaj. Medtem, ko se onadva peljeta bogato nad njim, se bori do zadnjega in potem scuri v Rakitovec.
Sam se kar trikrat po navrtenih 1400 odločim za nazaj, pa potem stisnem rep med noge (in to okoli starta, na Z robu in nad Raspadalico), da v četrto, ko le naberem 1500, odločen zapeljem nazaj.
Na Žbevnici sem že 200m nižji, pa nad vršnim grebenom dobim močno zanešeno dviganje nazaj nad Krematorij do 1800. Rad bi nabral še več, pa zagledam Jeana nizko nad Plešivico, tako da se pogumno zapeljem čez Krematorij na zadnji greben in popravim na 1900. Sedaj ni več problema naprej čez, problem pa je kam…
Cincam med smerjo Ilirska ali Vremščica, višina pa drastično pada. Na koncu zavijem proti Materiji in ne dobim ničesar več do samega podna…
Jean zapelje malo bolj desno v smeri Podgrada in že nad Golcem dobi dviganje do 2200 in nadaljuje naprej čez Brkine v naslednjo dolino in z 60+ na Vremščico. Tam pa pade v SZ, ki ga splakne dol, da pobegne proti Pivki… v poden.
Erzo in Mega se eden mimo drugega vozita v smeri Pivke in naprej, kjer se Erzo ves nizek (800) še zadnjič dvigne nad 2000, da lahko potem zacuri v poden v Juršče.
Mega pa se tudi enkrat ne poniža pod 1000 in z lepih 2000 preleti Javornik, da lahko potem scuri na nasprotni konec Cerkniškega polja.
Dule pa kljub več poskusom ni uspel odleteti v močnih pogojih na startu, tako da se je na koncu raje lotil pospravljanja padala. Takrat se tudi Uki vrne iz SLO peš nazaj na start po svoj avto.
Jaz ju pričakam v Kozini. Erza poberemo pri AvioPubu in potem zaključimo dogajanje pri Urški na Uncu, kjer se nam pridruži še Mega.
Še vizualizacija letov: