Še preden uspem zjutraj pogledati situacijo, že pošlje Erzo zborni SMS za 9.40 na Buzet, ki ga je ob močnem Z (in tudi sicer neobetavni napovedi) izbral Uki za najbolj optimalno lokacijo.
In se takoj odpeljem proti Vrhniki, ko Erzo pošlje popravek za 1 urni odlog (ni še bil čisto priseben ob prvotnem pošiljanju…).
Ob 10.40 Erzo, Uki in Milan k meni v LCja in dol.
Na startu piha kar močno, že nekoliko desno od Z, precej pokrito z nizkimi in plitvimi bazami, vmes modrina in sonce. Prideta še dva z italijansko registracijo (Alex z Občin &…). Z Alexom se z obema avtoma zapeljeva dol, da pustimo njun avto spodaj za logistiko. Na poti gor je Erzo že v luftu, nekaj za njim pa še Uki.
Potem postavimo še ostali štirje. Kar 2x mi padalo butne za start in predvsem Milan mi požrtvovalno pomaga ponovno postaviti (drugič ga z Alexom potrpežjivo obirata z edinega trnovega grma za startom…). Veter nič ne popušča (6-8/9,3).
Potem v tretje le speljem, hitro poberem nad greben in zajadram do Raspadalice, nazaj do starta in v kot proti Črnici. Še enkrat do Raspadalice in nazaj, z vmesnimi popravki pod črne baze (ki pa so vse prav plitve) nekje do 1100.
Milan scuri pod greben in gre pristati h glavni cesti proti SLO.
Uki, ki ves čas jadra v višavah naokoli, pa se javi za toplanding in pristane ravno takrat, ko se jaz matram še zadnjič pobrati pri startu.
Končno mi uspe pobrati do 1100 in se odpeljem daleč ven do Mluna in za njim do gradu v Bračani in še malo nazaj po dolini.
Uki in Milan pobereta Erza pri Roču
in potem pridejo še po mene. Vsi veseli kot radio nad svojimi leti in današnjo pravilno izbiro…
Še vizualizacija: