Ker torej Milan danes še nima tracka in je v igri prekinitev svetovnega prvenstva v zaporednih dnevih letenja, moramo iti še enkrat gor. Jaz nafehtam pri Duletu Kraljico, saj upam, da se bom z njo obdržal v zraku do napolnjene 200tke.
Še enkrat nas Aleš potegne na start (saj bo tudi Dušan še enkrat) in postavimo. Piha morda še za spoznanje bolje kot prej. Milan takoj v luft s ciljem, da poleg registriranega leta serije prehiti še Duleta.
Meni pomaga Dušan, da se pripravim in ko potegnem, dobim Kraljico lepo gor (čeprav mi jo obrača v levo – logično, saj je vleklo bolj od V… ja pa ja de,…) in sem v zraku. In me še kar močno vleče v levo v stene. Pošteno moram potegniti levo bremzo, da nekako držim smer in ugotovim, da je komanda na levi strani zgoraj pošteno zafecljana z D-linijo zaradi slame med štriki. Malo poskušam, pa na enostaven način ne morem spraviti vejic ven. Čeprav mi takoj pod startom celo malo popiska, v bistvu podaljšam curažo le z enim malo daljšim zavojem v desno in se odpeljem (s težavo) na pristanek.
![](https://klv.si/wp-content/uploads/2019/12/2752-1024x576.jpg)
Duušan pristane malo za mano.
![](https://klv.si/wp-content/uploads/2019/12/191230-Stus2-1024x332.jpg)
Milan pa nateguje km na Danijel, da potem scuri na poti nazaj proti pristanku.
![](https://klv.si/wp-content/uploads/2019/12/191230-Milan2-1024x330.jpg)
In tako še nisem nabral 200 ur v letu 2019…