200212 Lijak P2803 16:13:11

Za danes je bila včeraj super napoved s termiko do 2000, JZ,… Pa se zvečer napoved malo posabša (veter SZ, ne JZ). Zjutraj pa lepa sondaža. Najbolj ziher bi bil Socerb (za SZ), pa (skoraj) vsi planejo po meni, da bo prelep dan, da bi ga zapravili za drajsanje po Socerbu… Erzo se že dogovori s Turčinom in Vidicem za Lijak – danes bo dan za na Kras. Tudi Kraševci se namenijo tja in tako jaz tudi preostale obvestim o tem.

Ob 10.45 na Železniški midva z Erzom k Turčinu in Vidicu, Dule pa počaka Milana in spotoma na Uncu snameta še Mega.

Na Lijaku samo Herman vozi v svojih zmanjšanih kapacitetah. Pa Erzo prepriča Selčana, da nas štiri dostavi na start, Milan pa zapelje gor kar s svojim avtom. Pridejo tudi Kraševci (Rajko, Bojan, Rok in Marko), ko z Erzom že postavljava. Nekaj bazic se je naredilo, ampak večinoma modrina.

Prvi od naših v luft Vidic, pa Turčin, Erzo in jaz. Potem še Mega, Milan in Dule. Pri startu na V robu naberem do 1500 in se zapeljem na Škabrijel, kjer zavrtiva skupaj z Megom na 2100. Mega se odpelje proti Krasu na J, jaz malo za njim, pa mi gre kar dol, tako da stisnem rep med noge in odvijem v levo ven nad dolino. Ko zunaj ne dobim nič in scurim 1000m, se naslonim na Čaven in popravim na 1500. Še enkrat ven nad dolino (v smeri Krasa…), kjer končno najdem neko zanešeno dviganje, s katerim se odpeljem na Kovk.

Pred (nad) grebenom popravim na 1500 in za Vidicem in Turčinom proti Tabli. S 1000 se zapeljem čez Tablo v precej razrukano ozračje in pridem pod Šentviško Turo pod greben in zacurim in se že vidim na tleh. In grizem in se borim in že nad tuneli AC najdem šibko dviganje na 600m, ki se razvije v lep steber čez 1600.

Spet poskušam nad dolino v smeri velike vetrnice (Dolenja vas), pa ne dobim nič in se vrnem na Hieronima, popravim do Antene in potem počasi nazaj po celem grebenu vedno niže.

Pri Tabli malo popravim in potem še nekaj proti Vrhpolju, da se z 900 odpeljem pod Kovk, kjer najprej kaže da se bom rešil. Malo pred mano je tukaj enako nizek Bogatajev Janko, ki se nekako spravi do roba, tu pa ga S veter samo odplakne nazaj dol k meni (6/8 SV na Kovku !).

Zapeljem ven na pristanek, pa pridem v močne rotorje in že pri daljnovodu pred ravnico v močno dviganje in naberem skoraj 200m, pa mi ni več nič všeč in se odpeljem na pristanek k Anji.

Turčin pospravlja zraven mene.

Turčinov let

Dragan je z Nanosa odpeljal vse do Logatca.

Draganov let
Komentar leta:Včeraj bomba napoved za Primorsko, ki se je danes precej poslabšala, vendar še vedno dobre razmere. Ko sem dobil na Nanosu 2000+, se mi je zdelo škoda ne izkoristitii, ceprav je bilo desno v smeri Ljubljane čisto zabito (dez) na srečo pa je bil Logatec v soncu. Do Strmce je šlo lepo, potem pa se je veter obrnil iz Z na SV in me je hitro prizemljilo. Vesel, da sem poizkusil in neizmerno zadovoljen! [12.2.2020 17:06]Aleš Dimnik : Sem ti pa fovš [12.2.2020 15:34]Rocco Caverići : Bravo! [12.2.2020 16:17]Andrej Bolha : lepo lepo… [12.2.2020 16:29]Konrad Krašek : Lepa. [12.2.2020 17:40]

Erzo ni uspel s Čavna na Kras in je sedel nekje pri Vipavi.

Erzov let
Komentar leta:1/3 od 100. Prvi na tleh z Lijaka. (Tolk sem se nasanjal čez noč o Krasu super gradient, pa baze, pa prot Buzetu, da še potem, ko ni blo ne baz ne SZ, ampak le Z, nisem hotel v klasiko) [12.2.2020 18:39]Aleš Pirš : Pa bi sel na Moravsko. [12.2.2020 14:56]Wanted Dule : 👍👏 [12.2.2020 15:56]

Milan pristane malo za mano pri Ajdovščini,

Milanov let

kjer ga pobere Dule, ki je danes rešil avto!

Duletov let

Najlepši let (zaresen čez Kras) pa je uspel Megu, ki ga je na koncu ustavil S na Soviču.

Megov let
Komentar leta:Lepo umirjeno letenje. Po Krasu severozahodnik, na tleh pa dimi kažejo jugozahodnik. Nad Postojno še razmišljam, da bi potegnil vsaj do Planinskega polja ali pa domov, če bi nabral dovolj višine, pa me pri Soviču ustavu sever, ki zapiha ven iz snežne nevihte nad Vrhniko. [12.2.2020 16:50]
Gorazd Širca : Prava pomladanska danes , Stane. [12.2.2020 16:29]
Andrej Bolha : zanimivo…lepo [12.2.2020 16:29]
Bojan Gaberšek : top  najlepši letos  [12.2.2020 16:37]
Borut Lapajne : superca [12.2.2020 16:52]
Oliver Biljman : 👍 [12.2.2020 17:01]
Marko Kejžar : Uuu Mega, tole je pa mega  [12.2.2020 17:56]
Boštjan Zagorc : Zanimivo!!!! [12.2.2020 17:59]

K Anji na kuhančka in domov. Bolje kot sem pričakoval, čeprav je bilo res delovno in nekajkrat tudi stresno…