220720 Smuk P3692 14:02:29

Za zaresno letenje pa je že včeraj zvečer Dušan organiziral šoferja Marjana in cilj je Smuk. Danes to samo še potrdimo in ob 10.30 na Škofljici pričakam Dušana s kombijem in Milanom, Megom (in seveda Marjanom).

Po starih cestah dol in gor na start. Termika občasno kar prbije, da drevesa pošteno šumijo (generalnega vetra ni napovedanega čez 5m/s JV, spodaj bolj V). Takoj postavimo in ob vmesnih zmernih sunkih v luft Mega, pa Milan, Dušan in na koncu jaz (v pripravljenosti Marjan za pomoč).

Pred startom je treba najti močnejša dviganja. Ves čas sem (smo) na višini grebena in višje z močnejšimi dviganji in zgubljanji. Le Mega pobere iz prve, nas čaka, potem pa se odloči in s 1800 odpelje nazaj čez.

Vsaj 4x sem lepo nad startom in spet na višini grebena, da v peto le obdržim dviganje v zanosu nazaj do 1700, potem pa z vetrom bolj levo proti dolini, po kateri smo se pripeljali, v smeri Pogorelca za Dušanom, ki sem ga izgubil. Res pred Pogorelcem spet lepo popravim s 700 do 1200 in malo naprej še v rahlem dviganju po levih pobočjih proti Soteski, medtem ko vidim Dušana, ki se vrne čez dolino na Straški hrib in nizek tam rešuje. Milan je kot zadnji šel s Smuka nazaj in ga ne vidim, Mega je že proti Žužemberku, čeprav je prej stokal po postaji, da “je že scuril”.

Mimo Plešivice nad Sotesko še po levi strani Krke (kar precej zgonjeno) in potem na desni greben (podaljšek Plešivice) z mislijo, da bom tu pobral. Pa me dolinc samo vozi s 60+ km/h dol. Pred Dvorom sem že tako nizek, da samo še iščem pristanek, kar med vsemi visokonapetostnimi, trofaznimi in običajnimi droti ni ravno lahko delo, sploh ob dejstvu, da me nazaj v veter spusti le občasno z 10 naprej (pa tudi guncajoče rikverca). Na koncu le stopim dol na pokošeni travnik pri pokopališču in curaža je zaključena.

Ko pospravim, pripelje Marjan in me naloži, ravno ko se Milan zapelje visoko čez naju. Potem se midva z avtom zapeljeva gor na plato do Sadinje vasi, kjer je scuril Dušan.

Dušanov let

Ko nadaljujemo skozi Žužemberk lahko lepo sledimo Milanu, ki je danes končno odprl svoje čakre LiveTrackingu in to na FlyMe in FlySafe hkrati in ga res lahko lepo spremljamo ves čas, ko se spet pobira, ko že vse kaže (upamo), da bo sedel na tla. In tako vse mimo Ivančne do Grosuplja. Medtem Mega (potem ko nad izvirom Krke odvije v levo proti domu) pristane pod Sv.Primožem.

Megov let

Urban Jernejčič : Prelepo! [20.7.2022 15:42] Pavel Kante : U keri vukojebini pa ti ??😂🤗 [20.7.2022 16:56] Turčin – Alojz Turk : Posluš’ ti blondinec primorski, vzletišče SvPrimož in Trubarjeva Rašca pa že nista v.j. Ne razjezit Dalencev! 👿🤣 [20.7.2022 17:09] Franci Reven : To,zgleda kot bi vodo vohal 😉 [20.7.2022 17:41]

Ker ima Milan pri Grosuplju še lepih 1200, smo prepričani, da bo prišel do Barja in se zapeljemo v Škofljico, kjer se poslovim. Ampak Milan vmes ne dobi nič in sede zadaj na grosupeljski ravnici.

Milanov let

Komentar leta:Se mi je spet mal kri popravla😁. Vroče pa tolk da se mi je lepilo na ježkih stopilo in bi mi kmal telefon in naviter iz kokpita zlezla in padla komu na glavo😇🙄. (Če ni iz Slivnice šlo do Grosuplja, je šlo pa iz Smuka🤪) [20.7.2022 16:31] Breščak Dušan : A zame pa ni blo placa 😪 [20.7.2022 16:41] Jurij Kurnik : Čestitam! [20.7.2022 16:47] Alenka Mausar : Bravo, pa na 1700m ni blo tak vroče ;-)😉 [20.7.2022 16:50] Slavc Koritnik : Bravo! Milan, strokovno in tehnično. [20.7.2022 17:18] Franci Reven : To Milan ne jambraj zato se je splačalo švicat😉 [20.7.2022 17:40] Zoran Gaborovič : Čestitke za PB Smuka  [20.7.2022 18:03]

Dušan in Marjan najprej rešita Mega, potem pa še nazaj po Milana…