P2459 Lijak 2019-02-29 15-52-56

Danes obrne veter na Primorskem na JZ, Z (na Gorenjskem je više še nek SZ). Od Nanosa proti SV SLO pa je JZ veter napovedan vse močnejši, in res so že zjutraj na Slivnici sunki tudi 16m/s. Tako je jasno, da gremo spet na Lijak (ampak danes 2 uri prej).

Ob 11h na Železniški Erzo, Dule in jaz z Milanom do Unca, kjer vsi presedemo k Megu in dol. Jean okleva do zadnjega in se uskladi s Francijem (Revnom), ki gre dol na družinski tandem.

Na pristanku gužva, čakajoča na oba kombija. Na srečo nas pet naloži ekipa 777 in gor. Na startu še večja gužva, kar nekaj padal že visoko v zraku (glede na večerne rezultate bi morali priti sem še kakšno uro prej) vsepovsod. Veter nažiga, da večina okleva, startujejo predvsem HR (jutrišnji tekmovalci ?).

Vseeno kmalu postavimo in v luft: Mega, Erzo in jaz (mene vzame kar iz sedenja na tleh…). Takoj sem v višavah na 1000 in na Danijela, na nivoju starta nazaj na Lijak, kjer pa začneva vrteti skupaj z Erzom (ki je medtem že prišel s Škabrijela. Mega ima težave z gasom. Erzo naprej na Zmajarsko, jaz naberem na V robu še malo više do 1400 in za njim. Popraviva na Zmajarski in naprej. Ker imam več višine, se kar peljem naprej mimo Čavna, pa začnem curiti. Medtem, ko Erzo popravi pred Kucljem nad greben, jaz ne dobim nič (razen razmetavanja, saj je Z in celo SZ kar močan pod grebenom – občasno tudi 55). Sem že na 700 pod Malo goro in se že vidim splaknjenega v Lokavcu, pa na spodnjih gričih nad Stomažem dobim neko dviganje, ki me po nekaj obratih (5 nazaj in 55 z vetrom) dvigne na 1000 pod Malo goro in potem se s samo zapeljem na Kovk (max 72 km/h).

Čez dolino me kar dviguje, tako, da sem lepo nad Hubljem in se v dviganju daleč zunaj odpeljem kar proti Vipavi, medtem ko je Erzo pobiral na Hublju in na Podrti. Čeprav je bilo ob našem startu na Kovku tudi 13, je sedaj kar nekaj padal proti Nanosu in nekaj že tudi nazaj.

Na Plazu sva spet skupaj z Erzom nad grebenom. Erzo bolj zunaj, jaz v rodeu bolj ob in nad grebenom do Hieronima. Tu še nekaj razmetanega dviganja, tako da še malo podaljšam in nazaj.

Nazaj pa razmetavanje gore-dole proti vetru 10-20. Erzo je vedno bolj pod grebenom, medtem ko se jaz borim ob grebenu in nekako rinem naprej. Erzo pristane pri Podnanosu.

Erzov let
Andrej Erznožnik : Sem se točno spomnil zakaj že včasih nisem maral po Nanosu letet nazaj [28.2.2019 16:14]

Pred Tablo me spet dvigne, še popravljam za Plazom na 1150 in čez. Najprej lepo drži, ko pa se približujem pobočju Kovka, pa vedno hitreje dol in vse počasneje naprej. Ko mi pokaže samo še 4 naprej, obrnem ven, pa me tako bremza, da ni šans do Anje in se zapeljem poševno do Zemona.

Zoranov let

Mega je tudi že na tleh na Lijaku.

Megov let
Megov Komentar leta:Vzletim in poskušam pohodit gas, pa ga z nogami nikakor na najdem. Preden sem ugotovil, da se mi je na desni snel s padala sem ga že zbrcal tako globoko, da se je tudi s škripca v sedežu snel. In potem 20 minut garanja, da sem ga spravil v funkcijo. Sem si skoraj izpahnil desno roko, da sem zatipal mesto kjer je pritrjen škripec in porem štrik zbasat skozenj, pa skozi luknjo v boku zica in nazadnje vpet na padalsko gurtno. Da se ti zmeša. Tega padala brez pospeševalca enostavno ne znam peljat in sem bil prezadovoljen, da mi je uspelo. No potem je bilo pa fajn.  [28.2.2019 19:34]Janez Kocjan – JanKo. : jako “oportuno”!? ;)) [28.2.2019 17:47]Air Panonia : Če si vse to počel in še letel…:°)….imaš še ogromno rezerve za veliko večje podvige. Srečno. [28.2.2019 20:57]

Malo za njim je pristal tudi Dule, ki je startal precej za nami.

Duletov let

Milan je po težki borbi scuril v Lokavec.

Milanov let

Jean pa je najprej asistiral Franci-tandemu, potem pa se nekaj časa drajsal okoli Lijaka (in naveličan kot prvi med nami pristal).

Jeanov let

Še vizualizacija naših letov: