190306 Podpeč P2465 15:14:53

Danes naj bi bilo veliko JZ vetra in bolj sončno le na Primorskem. Pa zjutraj postaje ne kažejo toliko vetra in razmišljam celo o Kovku. Zgodaj ne morem, potem pa Kovk že lahko odpišem, ker naraste čez 11.

Pa pokliče Simeon, na bo danes najbrž Marčev hrib super in me povabi zraven in sva zmenjena ob 12.30 na Vrhniki. Še Mega in Jeana pokličem (Erzo in Milan itak že zdavnaj lovita serijo na Slevici), pa Mega ne more, tako da Jeana okoli 13h pobereva na Uncu in gasa naprej. Od Unca naprej je tudi vse že precej pokrito z bazami.

Na Kastelcu ven in čez Črnotiče od zadaj na Marčev hrib. Vetra komaj kaj, pa še ta je čisti Z, SZ čisto z desne od zadaj (tudi ladje v Kopru so obrnjene po SZ). Ali nazaj na Socerb (če bo) ali naprej, na naslednje Simeonove starte nad Podpečjo. Navijam za drugo varianto (da jih vsaj spoznam).

Cca 4km naprej od zadaj po planoti ustavi Simeon na ovinku in mimo bikov in krav na oglede na rob. Spet (pre)malo vetra pretežno Z smeri, z rahlimi obrati na JZ (ko posije sonček). Simeon predlaga še ogled sosednjega starta (mogoče bo malo kasneje le bolje), ki je na vrhu stene nad Podpečjo. Tu podobna situacija (start pa…). Gremo nazaj do avta in midva z Jeanom z robo na prvi start (Simeon nama podari nov start, če pa bo za pojadrat, pa bo šel v luft tudi sam).

Postavim projektno robo in čakam, saj trakec vztrajno kaže šibak Z (skoraj vzporedno z robom). Simeonu se vseeno zdi obetavno in odlaufa med biki v avto še po svojo robo. Ko končno malo pihne, ga dvignem poševno v veter in zagrabi in potem samo stopim čez rob.

V desno v veter ob robu celo malo piskne in drži (18 naprej). Nad progo generalno zacurim in ko sem na spodnji polici, samo še obrnem in z vetrom do Podpeči, kjer sem pa že prenizek in se samo še zapeljem na pristanek ob cesto za Hrastovlje.

Vesel kot radio za ta novnov !

Med pospravljanjem pa skoraj hkrati v luft Simeon in Jean, ki po videnem in slišanem po telefonu takoj zavijeta v desno nad Podpeč in tam zajadrata in nabereta nad greben.

Malo drajsata sem in tja, potem pa (ko spet pokrije in je nevarnost curjenja pod greben) Simeon toplanda na start (!!), da nimamo problema z logistiko.

Simeonov let

Jean še malo drajsa in pristane ob meni.

Jeanov let

Simeon je hitro pri naju in naslednji cilj je Socerb.

Na gradu skoraj nič vetra, zato podaljšamo na Vremščico. Tu na vrhu pa vetra za izvoz (dokaj laminarno 7-8/9) Gremo malo niže (kjer je cca 1m manj) in začnemo pospravljati. Ker je bil Jean reinfuzo je prvi v luftu.

Samo dviga ga gor, ko gre naprej. Potem ga močno zgunca in obrne na levo in ekspresno ob pobočju proti glavnemu vrhu Vremščice. Nič nama ni jasno in mraz in nastala situacija rezultira v Simeonovo izjavo, da bo itak treba po Jeana najbrž v Ilirsko in da mu v tako res ni treba. In pospraviva na pol postavljeno in gor proti avtu.

Pa se pripelje Jean ves počasi nazaj in pristane niže na startu in se čudi, zakaj še nisva v luftu.

Jeanov let

Meni ni več treba (čeprav je veter celo malo popustil) in se javim za šoferja. Simeona pa kar pregovorim, da vzame robo še enkrat in se odlifta.

Zapeljem dol na letališče, kjer imajo postavljeno ogromno srednjeveško šotorišče. Prvi pristane Simeon.

Simeonov let

Jean pristane bliže šotorom in zve, da snemajo viteški film.