171002 Čaven P2134 18:01:35

Igor že zvečer po Žusmu naredi detajlno analizo današnjega dne (SV=burja bo čez dan obrnila preko JV in J na JZ – idealni pogoji za prelete ?! 🙂 …). Danes zjutraj samo posodobiva stanje in glede na močno inverzijo Aladina takoj odpade Gorenjska. Potem je v igri le še Tolminsko ali Vipavska. Na koncu se (predvsem zaradi oddaljenosti in večje stopnje tveganosti) odločiva za Čaven.

Najprej sta v igri še Mega in Jean, pa je obema 11h, ko LC pelje mimo Unca, žal prezgodnja.

Samo naju pričaka pri Anji. Na poti v Lokavec (kjer že čaka Vidmarjev Jože), je treba le par besed in že Samo iz prevoznika postane padalec.

Na startu piha že skoraj idealno (Kovk SV 4,5/8,2). Takoj postavimo.

In v luft: Zoran,

Jože, Igor in Samo.

 

Takoj naberem(o) pred startom do 1400 in potem počasi nad slastnimi kračicami s krompirjem in zeljem (koča A.Bavčarja) naprej proti Kuclju. Više gori (1500) je kar čutiti SV, ki se že meša s termiko. Še na Čavnu naberem (Igor je takoj za mano in se ves čas trudi biti čim višji) in čez vrh do Zmajarske. Od tu naprej pa ogromno zgubim, tako da se pripeljem na Lijak le malo nad startom (800).

Nazaj vozim, kot da bi začel na Lijaku in z muko nabiram. Na Zmajarski je že dosti bolj čutiti J, JZ in lepo poberem do 1200, tako da se samo odpeljem naprej (nazaj) čez Čaven, Kucelj do Modrasovca in čez na Kovk. Priklopim in J samo poriva gor, tako da se zapeljem naprej do Podrte in s 1100 odpeljem čez proti Vipavi.

Pa mi gre -1,5 dol, tako da pridem ves nizek čez Stari grad pod Plaz na 450. Tu pa batina gor na 800 in naprej ob skalah pod robom naokoli mimo Gradiške in Podraške Ture do Šentviške Ture, kjer v močnem stebru do 1400.

Samo javlja, da je pristal in da gre reševat svoj kombi.

Samov let

Vse pridobljeno izgubim do Hieronima, kjer pa se nikakor ne morem spajsati na Grmado in priti naprej do Antene (moja bolečina).

Čez nekaj časa obupam in obrnem nazaj. Pri Lovski srečam Igorja. Naprej do Table in v desno bogato nad grebenom, s 1200 čez na Kovk (800) in potem se samo peljem med 1100 in 1200 čisto do Predmeje, ne da bi kaj dosti pobiral. Nazaj enako do Kovka in čez. Sedaj dosti bolje drži (je že čisti J, JZ, dol samo -0,8), tako da se samo naslonim na pobočje nad Plazom in naprej (zdaj lepo nad grebenom). Pri Gradiški me prehiti Vidmar (manj vrti) in potem za njim (popravljam na Šentviški) do Hieronima.

Jože v nekaj atraktivnih zavojih pobere na Grmado in do Antene, jaz se spet guncam sem in tja (ampak je res razguncano – kot vedno tukaj) in se spet predam (moja bolečina 2).

Nazaj se samo peljem in z »jezo« opazujem Naviter, ki stoji na miru na optimizirani OLC poti (pot nazaj je že 5-ta stranica in ne šteje; lahko bi kar na Nanosu dol stopil 🙂 ). Ampak LC je pri Anji. Zato se pri Tabli odpeljem proti pristanku kar čez dolino proti Planini, kjer pa mi Naviter spet začne prištevati (očitno je ta krak že daljši od onega s Čavna na Lijak !).

Še nekaj časa vrtim nad pristankom rahel + in potem pristanem.

Zoranov let

Zoranov let z vidno “neupoštevanim” prevozom od Čavna do Lijaka

Malo za mano je na tleh ob meni Jože.

Jožetov let

Igor pa poskuša priklopiti Kovk in podaljša preko Ajdovščine (samo da bi naklepal 100-tko 🙂 🙂 ).

Igorjev let

 

Še vizualizacija naših letov

 

Igorja poberem v Ajdovščini in gasa proti LJU.

Če pozabimo na OLC pravila, sva oba, s krakom od Čavna na Lijak, odpeljala lepo čez 100km !!