190711 Slivnica P2577 14:52:59

Za danes napovedan najboljši dan v tednu in zjutraj res kaže, da bo OK. Malo vetra po PP bolj JZ in Z smeri z dobro termiko, više nek SZ, gradient nad 700m po Aladinu dober, pa bolj V smeri niže po Aladinu (?) in SZ više… Sever SLO bo kmalu pokrit… Torej Vipavska (ki bo tudi kmalu pokrivala od Z) ali Slivnica.

Na Železniški ob 11.30 Dule, Turčin, Milan in Erzo. Še malo modrujemo kam (skoraj se eni že odcepijo za Lijak) in na koncu vsi na Slivnico z LCjem. Mi kar gor od zadaj, medtem ko Mega pobere Jeana na Bencinski.

Na startu skoraj premalo vetra (postaja že padla na 2,5/4,5) in v višavah kar nekam koprenasto, proti Primorski že visoka pokritost. Tako da sploh ne pričakujem nekih presežkov danes…

Takoj postavimo in ko le nekaj pihne gor, v luft: Erzo, Zoran,… Takoj (ko uspem stlačiti noge v kokon) dobim dviganje pred startom in zavrtim za Erzom – v enem šusu čez 2200, potem pa pobegnem iz dviganja proti V. Nad Blokami vrtiva z Erzom naslednji steber desno proti J nabira Mega, ki javi, da gre proti Racni in mi potem izgine iz vidnega polja. Prav tako tudi Erzo nad mano.

Ker mi instrument kaže Z in verjamem v tisti SZ v višinah, se sam usmerim naravnost proti Sodražici. Z majhnimi popravki gre generalno dol, s konca Bloške planote pa me prav splakne dol v dolino Sodražice. Na gričku pri Žimaricah sem že skoraj na tleh (okoli 900), kjer mi kaže S, SV, zato se naslanjam na desna pobočja. Pa najdem neko nulco, ki jo vrtim in vztrajam in gre vedno bolj gor in se rešim čez 1500.

Držim se teh desnih (S,SV pobočij), pa nič, tako da pri Novi Štifti res že pristajam, ko spet najdem neko 0 in poberem na 1400. Potem pa se po dolgi borbi v nižinah pri Danah predam in pristanem pri Jurjevici saj me je proti Ribnici (hotel sem pririniti vsaj do svojega nekdanjega JLA doma) V in JV preveč ustavljal.

Ko začnem pospravljati, pa se javi Milan s pristanka pred Jurjevico 2km nazaj (tudi slučajno ga nisem videl v zraku za mano…).

Milanov let

Še vizualizacija Erzo-Zoran-Milan

Turčin javi, da je pririnil do Borovnice in že štopa proti Vrhniki.

Turčinov let

Erzo je ob »izginotju« tudi obrnil na S v tiste kraje.

Erzov let
Erzov Komentar leta:Sem šel v Rakitno na jezero pogledat, če je na vodi res toliko flote, kot pravijo. Videti ni bilo prav nič. [11.7.2019 19:19]Milan Velkavrh : Kr tolaži se.. [11.7.2019 19:48]Marko Škruba : Mrzla je voda [11.7.2019 20:38]Turčin – Alojz Turk : Si me zeznil, ko si zavil proti severu (pa še požiralo te je): Če Erzo ne gre ‘naprej’, ko ima ta teren v mezincu, tudi Turčin raje ne bom preveč ‘pameten’ … in sva malo zapacala, prav nama je. [11.7.2019 21:36]Zoran Gaborovič : Lastnik flote ti je povedal…  [11.7.2019 23:54]

Tudi Dule je že prizemljen, ne da bi mu uspelo odlepiti se od Slivnice.

Duletov let

Le Mega in Jean sta še v luftu.

Zelo hitro dobim štop zaprisežene planinke z nečakinjo. Na poti skozi Jurjevico snamemo še Milana. Prijazna voznica odloži nečakinjo pred hišnim pragom malo naprej in se sama ponudi, da naju zapelje v Cerknico (!!!). V prijetnem kramljanju nam pot hitro mine (na koncu pa se še na kavo ni pustila povabiti…).

Dule že čaka na pumpi. Z Jeanovim avtom gor rešiti moj in Megov avto. Mega medtem pristane v Sodražici po »velikem ovinki«.

Megov let

Ko pridemo dol, grem pobrati še Jeana  v Grahovo, saj ni »uspel« pririniti do pumpe.

Jeanov let

Kmalu se nam pri pumpi pridruži še Mega z uspešnim štopom iz Sodražice. Turčin pa je rešil Erza kar na Vrhniko.

Mislim, da smo danes vsi dobili več, kot smo danes pričakovali.