230113 Kovk P3840 14:33:50

Še en dan za na Kovk (tokrat skliče zbor Vidičev Dragan za ob 10.30). Ker mi je zaradi primarne terapije to prezgodaj, lobiran za kasnejši odhod in Mojca in Dule sta za. Ob 12h se naložita v LCja in čez Logatec od zadaj na Kovk.

Danes je vse pokrito (pa ob prihodu malo bolje, kot so situacijo kazale kamere zjutraj), vetra 4/7 in vsi so že v zraku. V temačnosti in hladu postaviva še midva z Mojco pod Duletovim nadzorom s klopce, medtem ko se predhodniki vozijo nad nami.

Mojca mi razgrne padalo, ravno ko Damjanov Igor toplanda, da si malo ohladi stlačeno glavo (jamra zaradi premajhne čelade, ki ga tišči)…

Potegnem hrbtno (s pripetim kokonom 🙂 ) in idealno startam = po obratu samo stopim v zrak (kot že dolgo ne). V desno že takoj rahlo dviguje in laminarec samo drži, da sploh ne bi bilo treba obrniti. Kljub temu zaradi varnosti z osmicami naberem nad Podrto in proti Hublju. Vmes se srečujem z našimi. Pri Hublju sva skupaj s Pojetovim Jožetom, ki je danes startal z vrha Podrte (od koder še ni veliko letov…). Tu še malo nabiram, potem pa naprej do Otliškega maja, kjer obrnem, saj se mi zdi naprej tvegano, ker ne drži več tako lepo. Nazaj se samo peljem rahlo nad grebenom do Podrte in nad start, kjer obrnem za drugo rundo.

Jožeta pa je nazaj grede tako spustilo (sigurno zaradi luknje na padalu, ki jo je pridelal ob startu na Podrti), da je moral na pristanek.

Jožetov let
Andrej Erznožnik : a je zmankau štartov nad Idrco [13.1.2023 18:06]

Erzo in Gracarjev Jože sta se vrtela okoli Podrte in odletela svojo pot. Tudi Mojca je medtem, ko je bila dovolj premražena, po več kot 1/2 h, odpeljala na pristanek.

Mojčin let
Andrej Erznožnik : Časovni Rekord Nove Dobe?? [13.1.2023 14:36] Breščak Dušan : Če ne bi zanohtal bi še več 🤗 [13.1.2023 15:04]

Sam pa še enkrat do Hublja in za vogal do Otliškega okna, nazaj do Podrte in ven nad dolino, dokler gre. Gre pa čez moj standarden travnik daleč do ceste v Podrago.

Ko začnem pospravljati, zvem, da je Dule medtem že peljal Jožeta z LCjem gor po njegov avto, hkrati pa med potjo pobral še Milana, da gre na drugo rundo, saj je v prvo pošteno scuril.

Ostali so letenje že zaključili in so že ne poti domov.

Gracarjev let in njegovo obvezno fotkanje na startu
Breščak Dušan : Ja, s tem padalom pa gre 😜 [13.1.2023 15:02]
Draganov let
Komentar leta: Čista dinamika, ker ni bilo nič sonca. Že dolgo nisem letel tako mirno. Zadnje čase je bilo zelo malo primernega vremena za letenje, tako da je tudi to dobro za uživanje! [13.1.2023 16:53] Pavel Kante : Zic maš pa tako usran kukr jst,če ne pride ravno iz pralnega stroja.😂😂😄 [13.1.2023 17:21] Dragan Vidic : Pavle, od takrat ko sem strgal kito kvadricepca, pristajam samo še na rit in se zic pač umaže. Bolje to kot pa ne letet! [13.1.2023 17:39] Andrej Kolenc : Bravo Dragan imaš prav! [13.1.2023 18:00]
Erzov let
Andrej Erznožnik : V 72 h četrtič Kovk, pa še dolgcajt ni, dolgcajt je drugje [13.1.2023 17:14]

Dule in Mojca prideta pome, da gremo nazaj v Famo na pice, čakati, da zaključi drugo rundo še Milan.

Milanov 2.let
Andrej Erznožnik : za drugič odlično, ko si pristal sem bil že doma! [13.1.2023 18:04] Milan Velkavrh : Ne drugič, že tretjič ta teden. [13.1.2023 18:09]