Bulgarija 2018 – 1. teden (23.07 – 29-07)

Reševanje Jožetove serije se v Bulgariji prelevi v napeto tekmo…


23.07.18 – Jože in Erzo prispeta v Bulgarijo

Erzo je zapisal…Bulgarian flag

“Se je že začelo: po 1h leta z Brnika sva v Sofiji. Noro, v eni uri v osrčju Balkana in še ura je drugače. Prva Slovenca namenjena v Šumen. Počaka naju Todor, hvala Živka, Viktor in Vasil, ki naju zapelje na avtogaro (tj. avtobusna). Tukaj prvo presenečenje: Poje kupi povratno kartičko in njegova je dražja kot 2 moji -vzamem namreč emosmerno, kdo pa prav:, da se sploh vrnem. Ob 16.00 se povzpneva na bus, kl bo peljal 350 km, cca 6h. Otovorjena s hrano In pijačo, eni tudi s pirom zasedeva vprvo vrsto, saj naju je šofer pri nalaganju prtljage že cepil za skupaj 5 evrov. Sicer obstaja sedežni red. ampak se ne dava motit ob tako preplačani karti. Ko sediva In se ozirava naokoli pa ugledava napis, ki gre v cirilici nekako takole: Vnasjaneto i
konsumacijata na hrana i alkohol v avtobusa e ZABRANENO”

Slike

Da se ne bosta sprla smo samo za vaju prpravili pravila točkovanja vajinega tekmovanja!

Pravila tekmovanja so preprosta s točkovanjem naslednjih disciplin:

    • Število štartov v dnevu ( En štart +1 , dva štarta +2 …)
    • Dolžina leta (+2)
    • Trajanje leta (+1.5)
    • Max višina (+1)
    • Opis leta (+0.5)
    • Za objavo slik se pridobijo dodatne točke (+1.5)
    • (Kdo štarta prvi ni disciplina Erzo!!!) ( 0 )
    • V kolikor štartata na različnem štartu je tekma veljavna v kolikor štartata ne več kot 3h razlike.
    • V kolikor je tekma izven tega časovnega okvirja so veljavne točke le za štart


23.07.2018

Shumen

 

Jože
Erzo


Flight note:Glede na vreme, dež ponoči in nato še dopoldan, je bilo vprašanje, če bom sploh serijo rešil. Samo zaradi naju organizatorji peljejo na hrib takoj ko se dež ustavi. Na hribu piha dol. Gremo na severni štart, je brez vetra in iz rampe je potrebno brez izgubljanja višine preletet 60 m gmajne po dolžini. To odpade. Greva na jugovzhodni štart, skoraj sonce. Na južnem štartu piha v hrbet. Zopet nazaj na vzhodni štart, kjer pa le pihne gor. Največ poberem (borih 600m) in se odpeljem naprej. Jasno v poden, kjer se s 240m rešim nazaj. Tako ves čas Erzotu pot kažem, da me lahko z bogato višino preleti. Verjetno najboljši dan za ta teden. Pol se pa pejt…K sreči se Erzo kmalu oblakov ustraši. Škoda, da nisem zraven. Takrat se bi šele začelo…
Flight note:Danes v Šumnu štarta prvi Slovencelj, Jože je pa drugi, podobno kot tista zgodba s 1000 štarti… Je že Jože napisal, da zjutraj dežuje in se organizatorju ne da dosti, denar pa le vzame. Pol gremo samo nekateri gor, saj je brezupno in ko na tem štartu začneva skoraj postavljat v rahlem vetru na dol, grejo nazaj dol po vetrne klobase in zastave, saj dotedaj ne verjamejo da misliva resno. Jaz pa v tem času že obesim pvc trakce handmade. A piha še bolj na dol, razložim jim, da je v igri serija velika in mala. Ko si to na štartu vsi med seboj tudi povedo, se zdi da se kar zabavajo. Zabava za vse! Odbluzimo na S štart, pa na južni, tam sta 2, piha dol, čeprav že nekaj sonca, ko javijo od tule, da piha gor! Nazaj in ob asistenci vseh, ki se jim ne zdi vredno, v luft. Lisajd in ne gre gor, vodenke, edino kar mi je všeč je, da za spremembo danes jaz gledam Jožeta pred/pod sabo, kako se utaplja. Ko ga tako pospremim, pa se pred mano naredi črni zid iz katerega pol ure po pristanku daž.

(0)
(+1.5) Slike

(+0.5)Opis
(+0.5)Opis

(+1)št. štartov
(+1)št. štartov

(0)dolžina leta(13.8km)
(+2)dolžina leta(20.3km)

(0)trajanje(0:50)
(+1.5)trajanje(1:17)

(0)max višina(840m)
(+1)max višina(923m)

skupno: 1.5
skupno: 7.5

 



 

24.07.2018

Madara, Mogila, Kochovo

 

Jože
Erzo

Flight note: Glede na vreme, grem kar nabirat nove štarte!
Sem mislil da grem na eno tekmo. Kje pa! Na pet. Tekma: kdo najdlje leti glede na km, najdlje leti glede na čas, najvišje leti, največ različnih štartov na dan odleti, prvi slovenski hriba odleti, najlepši projekt naredi… in še kaj. Komaj spremljam vse skupaj…
Flight note: Najslabši dan v tednu, ki ima narisan najvišji stolpec padavin… zvečer je moja ideja, da vstaneva 5.00 in greva s taxijem 20 km sem, mogoče nižji štart. Ob 5h spiva naprej, dežuje ne. Odločitev je od cimra, saj če začne dež ob 8h, kakor se bojim jaz, in potem lije cel dan, bo njegove propadle serije bolj škoda kot moje. In se prepustiva… organizator za naju in še dva organizira džip prevoz, ki je za avtodostop nujen. Piha cca 5 in tudi Madara dočaka prvega slovenceljna.o

(0)
(+1.5)Slike

(+0.5)Opis
(+0.5)Opis

(+1)št. štartov
(+1)št. štartov

(0)dolžina leta(16.5km)
(+2)dolžina leta(17.3km)

(+1.5)trajanje(01:31)
(0)trajanje(01:01)

(+1)max višina(692m)
(0)max višina(558m)

skupno: 4
skupno: 5


 

Jože
Erzo

 

Flight note:Mogilata.Kako čeden hribček! In nihče še ni objavil let iz njega. Res sem moral gor. Ko pristanem sapa pojača in nato še dež “prijeha”.To je eden izmed lepših projektov. Danes zagotovo najlepši.
Flight note:Pristanem v položnem polju pri Mogili (vas z enakim imenom je tudi pri Bitoli), kjer me ne spusti dol. Seveda me takoj popade, odvržem obleko, rokavice, en inštrument, vodo in z nabranim padalom usmerim v polje repice, ki so jo želi za seme, tako da štrlijo 30 cm dolge suhe štible, spodaj pa že poganja mlada. Piha ko svinja, da mi ga enkrat vrže v glavo, čez glavo.. za jokat mi je, itak sem ga komaj spravil ven iz štibel. Nič še 1x, enim je še huje kot meni, saj se peljejo domov namesto sem. Poletim, zložim, grem do odvržene robe, ko šele zapazim, da zraven robe raste gandža in potem vidim tega še kar nekaj ko raste v simbiozi s sončnicami. Poberejo me in še po Jožeta, ki modruje, da se tekmuje v šest kategorijah: kdo štarta prvi, kdo leti več km, kdo leti več minut, kdo leti višje, večja povprečna hitrost in več različnih štartov. Šahovsko je današnji rezultat: 3,5:2,5

(0)
(+1.5)Slike

(+0.5)Opis
(+0.5)Opis

(+1)št. štartov
(+1)št. štartov

(+2)dolžina leta(4.2km)
(0)dolžina leta(0.3km)

(+1.5)trajanje(00:11)
(0)trajanje(00:02)

(+1)max višina(396m)
(0)max višina(142m)

skupno: 6
skupno: 3

 



Jože je zapisal…

“Včeraj me je v nekaterih kategorijah Erzo premagal. No, sem pa zasedel drugo mesto. Danes sem ga jaz premagal v nekaterih kategorijah premagal in je Erzo zasedel zadnje mesto… Eh, taka je padalska…”



25.07.2018

Madara

 

Jože
Erzo

Flight note:Ko bom vse koščke bolgarski letov nabral, bo pa le 100 km. Zdaj je kakšnih petinpetdeset km. Hm. Ni veliko. Za dež je dobro. Še dobro, da sem včeraj dva nova štarta naredil. Se vsaj zbirka veča
Flight note:Vsa konkurenčnost v tujini se je zgubila, rauzen, da se nihče ne upa prvi startat. Toliko od letenja in slike oblakov s pristanka – vodenke, se zapeljem pod eno ven in konec.—- Potem me zapelje Bončo v eno gostilnico, kjer čakamo druge. Pripeljeta se dva sloveceljna s spalnikom, tablice CE, grb Laško. Ravno od avta gresta in se posedeta za mizo, ko uletim jaz: Dober dan, kaj postrežemo? Kar na rit padeta… sta spod Lisce in tip vozi padalce gor in potem je mnenja, da sva se na takem prevozu že srečala. In Bolgari imajo vice o Makedoncih, o njohovi majhnosti v smislu: se dva Makedonca srečata v Avstraliji in pravita: kako je majhen svet in kako je golema Makedonija! Tako je danes veljalo za naše srečanje: majhen svet in velika Slovenija!

_
(0)
(+1.5)Slike

(+0.5)Opis
(+0.5)Opis

(+1)št. štartov
(+1)št. štartov

(2)dolžina leta(21km)
(0)dolžina leta(13.1km)

(1.5)trajanje(01:19)
(0)trajanje(00:44)

(1)max višina(1044m)
(0)max višina(732m)

skupno: 6
skupno: 3

 



 

26.07.2018

Madara

 

Jože
Erzo

Flight note:Toliko za danes. Zdaj pa grem spet dež čakat. No, pa da vidimo Erzota.
Flight note:1. Danes nas organizator Ben niti ne povoha, saj je dirko za dva dni prekinil. Tako se nama zadnji moment javi Bončo, saj bi lahko poklicala le še taxi za ta 20km oddaljen štart. Zato pa moramo peš čez steno, ruzake nam peljejo, na plato. Ogledujeva neko arheo utrdbo in potem se zoblači in scurimo.Saj prej pa pihalo ni nič, no en, ki je pod mano pobere, potem sem prepozen, ga prej ne vidim!
2. Zdaj vodene baze malo zrastejo, na startu skoraj ne piha, računaš lahko samo na vodenke, če so se kaj popravile. Počasi zavrtim z vetrom nazaj in izgubljeni Jože uspe prikopit do mene. Izbirava katere baze so manj nevarne (Jože tega ne dela), nauadnje se tapeljem pod eno meglico, ki me k sreči vščije 200 m nad tlemi. Vseeno mi ni vseeno, še prestrašen sem. Potem začne še dež. Zastanem Marina, učitelja klavirja in čebelarja, tako da lahko odpovem Bončota, ki bi prišel pome. Iz Divdjadovega grem na bus, ki seveda ne gre mimi hotela gre pa mimo Vojagea, super menze, kjer za dve glavni jedi, solato in velik pir daš 7.96 leva, kar je 4 evriče. In podajalka hrane na moje vsakdanje vprašanje, v kateri hrani ni mesa, v primeru da ga ni, odgovarja: njama (nima).

(0)
(+1.5)Slike

(+0.5)Opis
(+0.5)Opis

(+1)št. štartov
(+1)št. štartov

(2)dolžina leta(8.1km)
(0)dolžina leta(6.2km)

(+1.5)trajanje(00:26)
(0)trajanje(00:25)

(0)max višina(475m)
(+1)max višina(531m)

skupno: 5
skupno: 3.5


 

Jože
Erzo

Flight note:Malo sem po bazah klatil, bežal stran, pa jih spet iskal. Tu pa tam par kapljic.
Po prvem letu, ko sem se prev hitro v poden zarinil, sem si rekel: no vsaj serija je rešena. Prav po lahno zlagam padalo in z upokojenim korakom drsam proti mestecu, ko pokliče Erzo, da je avto obrnil, gredo po mene, se enkrat trdno gor!
A je treba dvakrat rečt za na hrib?
Takoj v avto. Na štartu delam prevale, kot začetnik. Potem pa Erzo pokaže dviganje. To ali pa nič. In še je začelo. Počasi do “vodenk”. Nato pa me je spihalo malo na zahod, malo na jug. In malo na dež.
S štopanjam do Petrola na rumenimi obvoznici, tam pa na taksi za 2 in pol evra in v hotelček na kekse.
Flight note: 1. Danes nas organizator Ben niti ne povoha, saj je dirko za dva dni prekinil. Tako se nama zadnji moment javi Bončo, saj bi lahko poklicala le še taxi za ta 20km oddaljen štart. Zato pa moramo peš čez steno, ruzake nam peljejo, na plato. Ogledujeva neko arheo utrdbo in potem se zoblači in scurimo.Saj prej pa pihalo ni nič, no en, ki je pod mano pobere, potem sem prepozen, ga prej ne vidim!
2. Zdaj vodene baze malo zrastejo, na startu skoraj ne piha, računaš lahko samo na vodenke, če so se kaj popravile. Počasi zavrtim z vetrom nazaj in izgubljeni Jože uspe prikopit do mene. Izbirava katere baze so manj nevarne (Jože tega ne dela), nauadnje se tapeljem pod eno meglico, ki me k sreči vščije 200 m nad tlemi. Vseeno mi ni vseeno, še prestrašen sem. Potem začne še dež. Zastanem Marina, učitelja klavirja in čebelarja, tako da lahko odpovem Bončota, ki bi prišel pome. Iz Divdjadovega grem na bus, ki seveda ne gre mimi hotela gre pa mimo Vojagea, super menze, kjer za dve glavni jedi, solato in velik pir daš 7.96 leva, kar je 4 evriče. In podajalka hrane na moje vsakdanje vprašanje, v kateri hrani ni mesa, v primeru da ga ni, odgovarja: njama (nima).

(0)
(0)

(+0.5)Opis
(+0.5)Opis

(+1)št. štartov
(+1)št. štartov

(+2)dolžina leta(45.6km)
(0)dolžina leta(22.4km)

(+1.5)trajanje(02:34)
(0)trajanje(01:36)

(+1)max višina(1595m)
(0)max višina(1415m)

skupno: 6
skupno: 1.5

 



 

27.07.2018

Shumen S

 

Jože
Erzo

Flight note:Ujet med nevihtami krog in krog.
Spredaj dež, kot na vesoljni potop, zadaj nevihta, levo grmi, desno bliska. Pakiram na vso ihto. Slišim za grmovjem avto, priletim kot žandar skotili grmovje na cesto in prvi avto ustavi. Prometa je tu zelo malo. In prijazen možakar, Peter po imenu, me pripelje prav pred menzo v center Šumna. Verjetno sem bil na izgled precej sestradan…
Flight note: Po dveh dneh se danes organizator spet prikaže, ker da bo dirka, a sonca ni niti za vzorec. Ob 11.30 na hrib. Pokaže se sonce, vsenaokoli baze, ki kažejo da bo prej dež, kot kaj drugega. Raztegneva in štartam, ravno ko pokrije in neha pihat še tisto malo gor (prvi slovencelj….). Malo skoz grmovje in samo še curi buri, ko spod le nekaj in še bolj skoz grme Jože ravno, ko končno pridem nad štart in mal v bazo (900), ko drugi več. Itak dans edina letiva in to po sončni razpoki v veter na jug. Zapira za mene bolj, drugi si to priznajo kasneje. Vsaj štopat znam, ustavi mi en dohtar Danijel, ko mi padalo ravno pade na tla ter rade volje počaka, da zložim.

()
(+1.5)Slike

(+0.5)Opis
(+0.5)Opis

(+1)št. štartov
(+1)št. štartov

(+2)dolžina leta(32.3km)
(0)dolžina leta(17km)

(+1.5)trajanje(01:43)
(0)trajanje(01:18)

(1)max višina(1182m)
(0)max višina(946m)

skupno: 6
skupno: 3

 



 

28.07.2018

Divdjadovo

 

Jože
Erzo

Flight note:In to naj bi bilo XC race Bolgarija? Kot da bi šel na Hribe pri Vrhniki.
Flight note: Ve se kdo je štartal prvi: končno se naredi dan, japajade, ko gre slabo, je zmeraj lahko še slabše, zjutraj je kar megla… organizator gre kljub temu da se ve, da lahko piha dol, na štart in midva kot teleta z njimi. Na Madari, ki bi edina lahko bila je tedaj že prvi dež… potem se domislijo, da imajo en nov štart za naju, na sever, še peš je treba, edina vzameva padala, štart od lani zaraščen 1m na visoko, mal me ima probat, saj je pomočnikov zadosti, poleg tega da občasno rosi, zdaj še piha ne, oziroma je iz strani… nazaj in dol, kjer po mestu nekje suhe ceste, drugje zliva vodo po ulicah od plohe… zadevo vzameva v svoje roke, v taxi in sem, kjer ravno poneha dež in posveti sonce, piha itak narobe, a z vogala uspeva odletet približno v veter. Pristaneva na strelišču, naročiva taksi sem in ženska na drugi strani telefona po mojem naročilu v mešanici bolgarščine-srbščine, se vljudno poslovi: Thank you for your order, nakar pa še izdihne kar ni bilo namenjeno meni: Bože, bože. (Taxi naju itak ne najde)

(0)Ni slik
(0)Ni slik

(+0.5)Opis
(+0.5)Opis

(+1)št. štartov
(+1)št. štartov

(+2)dolžina leta(0.6km)
(0)dolžina leta(0.5km)

(+1.5)trajanje(00:02)
(0)trajanje(00:01)

(Ni točnih podatkov)max višina(0m)
(Ni točnih podatkov)max višina(0m)

skupno: 5
skupno: 1.5

 



 

29.07.2018

Gradishte

 

Jože
Erzo

Flight note: Izhod v sili.
Flight note: Zdaj lahko tudi pada dažd: ob 7.30 s hotela v jasno sončno jutro in peš na hrib, kjer piha z desne, a se uspeva zmetat dol. V vasi so samo Cigani (tako zase povesta dva otroka, ki nama ponudita vodo) in Turki, ki naju potem tudi odpeljejo nazaj, proti plačilu, ki presega tistega od taxija. Že 9.30 nazaj v Šumnu, ko prvič zagrmi. Potem se razvoj malo ustavi, na kosilo in na Madaro od koder po dveh urah bežimo skozi nevihto vseh neviht po količini vode, ki sem jo kdajkoli videl. Potoki vsepovsod in evakuacija z džipom s štarta čez mastne njive, če bi se ustavili bi bili še zmeraj tam, je enak Camel Tropy v najboljši izvedbi.

(0)Ni slik
(0)Ni slik

(+0.5)Opis
(+0.5)Opis

(+1)št. štartov
(+1)št. štartov

(+2)dolžina leta(1.1km)
(0)dolžina leta(0.9km)

(+1.5)trajanje(00:03)
(+1.5)trajanje(00:03)

(+1)max višina(407m)
(0)max višina(405m)

skupno: 6
skupno: 3

 

Rezultat 1.tedna

Jože : Erzo

45.5 : 31

Zadnji dan v tednu smo uspeli vzpostaviti tudi sliko s terena v živo!

 



 

2 komentarja

Leave a Reply