Danes se odločiva za dopoldanski pohod na okoliško gričevje. Ker sva na Mesečevem platoju že bila in ker piha že dva dni burja (ki je napovedana spet močnejša tudi za jutri) in danes piha malo manj kot zadnja dva dneva, na tihem upam, da bom lahko odletel s Titovega starta. Zato si naložim lahko opremo z M24. Po planinski poti v smeri rta Škuljica in potem desno v sedlo na grebenu. Tu zavijeva desno in se spotikava po ostrem kamenju po planinski poti po grebenu proti Hlamu. Ko pot zavije ostro levo čez kamniti zid, greva desno dol na krasen nagnjen travniček sredi tega krša: Titov start. Piha idealno gor in takoj postavim. Lepo ga dvignem hrbtno in stopim v zrak. Burje je premalo, da bi me držala s tem padalom, zato samo malo zavijugam in se zapeljem proti plaži, ki je bila prej, ko sva začela pohod, popolnoma prazna. Dosti bolj pametno bi bilo, da bi si prej izbral kak travnik (čeprav primernih ni veliko) stran od plaže, saj sem imel lepo višino. Sedaj je na plaži že kar nekaj ljudi, zato se usmerim tik ob vodi. Na začetku plaže so koli, ki jih preletim, potem pa me sploh noče spustiti (prepozno ugotovim, da je veter malo nad tlemi bolj JV od hriba dol, vzporedno s plažo, kot pa SV=burja, ki je bila zgoraj) in skoraj z vetrom zapeljem mimo ležečih ljudi po pesku in na koncu še začofotam po vodi…

 

 

Zoranov let

Vse to je imelo kar nekaj posledic, ki pa jih ne bom bolj detajlno opisoval…

Tule je pa še turistični filmček 🙂

 

 

Za danes napovedan najslabši dan v tednu, z vetrom sem in tja in SZ v višavah. Zato se odločim za projekte – v Tuhinjsko dolino (kjer je bolje, da je manj vetra, sicer ga je vedno preveč).

Na dveh lokacijah, ki si jih ogledujem je seveda veter popolnoma iz napačne smeri – V, na tretji pa zagrajena visoka in nepokošena trava, popolnoma na ogled lastniku, ki mi ne odobri akcije.

Nazadnje pridem še na planotico v Zgornji Tuhinj, kjer lastnik nepokošenih travnikov zgoraj ne vidi problemov in mi da navodila, kako naj pridem gor z LCjem.

Štart je res šolski teren (razen nepokošene trave), vendar kaplja, ko pridem. Malo posedim, da poneha in raztegnem Rooka. Piha rahlo gor.

Potegnem in sem v luftu. V loku zapeljem dol na sveže pokošeni travnik na sredi vasi.

Pospravim in peš gor po LCja. Novnov .

Napoved malo spremenljivega vetra, v redu vreme, brez napovedanih pretiranih neviht J od LJU.

Že zgodaj imam danes zemeljske obveznosti v Cerknici in ker elektronika napoveduje, da bo tukaj OK, ne razmišljam kaj dosti o čem drugem, kot o Slivnici. Igor niha med Primorsko in Gorenjsko, Slivnica mu ne vzbuja pretiranega zanimanja. Jean pa bi šel na Slivnico ali Grmado, vendar šele okoli 13h.

Ker svoje končam že ob 11h, se odločim pred resno akcijo še za bližnji, še nerealiziran start Ponikve.

Iz Cerknice sem z LCjem hitro na travniku na vrhu griča. Piha (oziroma skoraj ne piha) idealno. Razgrnem Rooka, v tangice in potegnem.

Nad idiličnim pobočjem travnika (kjer je bil v začetkih padalstva tudi šolski teren), se zapeljem na ravnico spodaj.

Zoranov let

Ko pospravim, najprej kliče Igor, da se je odločil za Gorenjsko, potem pa Jean, da je Emil že v luftu in že nabira čez 1700. Pozabi na 13h in da gasa via Cerknica…

Ko pridem na pumpo, je Jean že tam (še opazim ga ne, ker ga ne pričakujem tako hitro). K njemu in gasa gor.

Na štartu piha OK – J, JZ, mogoče bi lahko malo bolj.

Postaviva in v luft: Jean in jaz.

Ko začnem vrteti, je Jean že pod bazo in se odpelje proti Z. Ko sam naberem na 2100, se tudi jaz odpeljem proti Uncu, saj tu gori kaže SV, V. Pred Uncem se usmeriva bolj v smeri Logatca, Jean nad gmajnami še bolj desno, kot jaz. Nekje proti koncu Planinskega polja on lepo nabere, jaz vrtim bolj neko 0. Potem pa Jean obrne direkt na Grmado, saj od Logatca na tej višini (jaz cca 1300) piha kar konkreten S.

Jean priklopi nad Grmado in takoj nabira, jaz pa na sredi pobočja in se kar matram, da se spajsam čez. Potem tudi sam naberem na 1800 in prek Strmce naprej. Jean pred Lovrencem pobere na 2200 in pove, da gre na Nanos ali direkt na Kovk od zadaj. Ko pridem še sam nad Lovrenca, pa javi, da se zabija v Z in bo obrnil.

Obrnem tudi sam in z nekaj pobiranji čez Grmado, Unec in Rakek proti Cerknici.

Že mislim, da bom sedel pri Podskrajniku, pa nad Stražnikom pri peskokopu pri Zelšah dobim krasen steber, ki me z 750 spet odpelje na 1300. Po dveh urah pristanem pri pumpi.

Zoranov let

Jean pride nad Cerknico na 2200 in čez Slivnico pod zaugajočo bazo podaljša proti Blokam. Ker tam nič ne dobi, se pripelje nazja in še nekaj časa drajsa okoli vrha in potem toplanda.

Jeanov let

Tako si sam reši svoj avto in sem jaz frej…

Zvečer se je pa skuhal dež…

Še vizualizacija

Danes napovedanega precej JZ, v višinah sploh. Gorenjska odpade, torej na Primorsko: Brestovica ali Socerb, mogoče Vremščica.

Igor prisede v LCja. Med potjo ugotovimo, da je tudi Kovk sprejemljiv (6/8 JZ). Pobereva Jeana doma in od zadaj na Kovk (če bo treba še kam naprej).

Poljska skupina tečajnikov se pripravlja na start v vetru, ki je za moj okus že malo premočan za njih. Hitro postavimo in v luft: Jean, jaz in Igor. V desno do Podrte komaj rinem (tik nad grebenom), od tu dalje pa samo gor, naprej ven pa komaj kaj. Poljaku so tudi v luftu in visijo tudi bolj ali manj kot salame… Brez gasa samo gor nad grebenom, naprej pod 10. Z gasom se le spravim nekaj ven nad dolino, ves čas gor okoli 1600. Jean je že precej naprej nad dolino, Igor za njim. Zavijeta čez proti Lokavcu, jaz za njima. Nad Lokavcem se nam udre in hitro izgubim vso višino. S 60+ sem spet nazaj pred Hubljem, kjer je spet vnebovzetje.

Jean predlaga, da bi se kar nazaj zapeljali z vetrom čez planoto, kar se meni ne zdi preveč privlačno (LC je na startu, da drugih potencialnih problemov sploh ne omenjam…). Zato odpeljem v smeri Vipave z mislijo na Nanos, pa gre le dol, dokler se na okoli 700 nad Vipavo ne začne rokenrol. Vetra je res bistveno preveč za moj okus, zato se počasi odpeljem nad Anjo in na tla.

Zoranov let

Mega in pUnČkA sta bila na poti na Kovk, da se nam pridružita in med potjo obrnila, ko je veter pojačal čez 14.

Jean se tudi od Vipave pripelje nazaj nad Kovk in vsaj 3x poskuša toplandati, pa mu v 10/14 na startu tudi približno ne uspe in se tudi počasi odpravi na pristanek.

Jeanov let

Jeanov Komentar leta: Še grablje bi letele, še več, še pristati ne bi mogle.
Komentarji (4)
  • 1.Zoran Gaborovič : Pa kar trikotnik :))) [19.05.2017 17:38]
  • 2.Sandra Fabjan : Pesnik. 🙂 [19.05.2017 23:39]
  • 3.Jernej Gortnar : Sm slišov, da si imev prejšni dan hitr rešeno s prevozom? Aja, kje maša pa trek. lp [20.05.2017 10:31]
  • 4.Jean Caffou : Jerry, ja, še enkrat hvala tvoji ženi, ki je zaradi mene naredila ovinek in me pripeljala do civilizacije. V zraku je bila pa klasična zgodba “kdor visoko leta, nizko pade”. [20.05.2017 10:59]

Medtem s pomočjo Samota rešim LCja. Igor pa kljub prvotni napovedi, da ima tudi zadosti, še kar vztraja. Do Hublja in nazaj čez Kovk na Nanos do Antene, v dvigovanju, ne da bi mu bilo treba sploh zavrteti. In nazaj do Predmeje in na pristanek, kjer ga pobereva…

Igorjev let

 

Igorjev Komentar leta: Zdaj bo dovolj za nekaj časa. Sicer pa danes čisto nekaj drugega kot včeraj. Najprej eno uro baloniranja in brez možnosti za okoli Ravne gore proti zahodu, čeprav je držalo čisto povsod. Logično, saj je JZ. Gremo proti Nanosu ampak glej ga zlomka-kar konkreten jug, ki nikakor ni spustil naprej. Si rečem, dovolj bo in, ko še dobim info, da je Kovk 10-14 ms, se brez prave motivacije dričam od pristanka do Ajdovščine na varni višini med 600 in 800, ker nočem biti “pribit” na križ. In potem še malo vrtim in pri štartu naberem na 1240 in si rečem-grem do kamor gre proti Vipavi in v pristanek. In potem se prebijem do Gradiške ture oz na najboljizrazit južni rob kjer se zgodi presenečenje dneva. Pohodim gas in se malo bolj od zunaj kot po navadi pripeljem brez navijanja do antene na višini 1300. Tudi enkrat ni nič cuknlo-čista nirvana. In nazaj skoraj enako. Tako mirnega, termičnega in enostavnega Nanosa še nisem doživel. Za smetano na torti pa priklop Kovka tudi kot še nikoli. Rečem si naj bodo 4 ure in odrajsam na gasu in brez navijanja s konstantnim dviganjem do Predmeje in nazaj v pristanek pri Anji. Hvala Zoranu za logistiko in reševenje avta.
Komentarji (3)
  • 1.Žarko Komac : zelo izčrpen komentar … [20.05.2017 08:26]
  • 2.Sky Rider : a si mislu okoli Male gore? [20.05.2017 10:53]
  • 3.Igor : @Chuck Noris: Ja seveda. Tolikokrat sem bil tam s padalom in kolesom in si še vedno nisem zapomnil imena. Pa še zadnjič sva se ravno na to temo pogovarjala (Ravna, Mala, Podrta, Ledena-preveč je tega za moje male možgane) [20.05.2017 11:07]

Še vizualizacija letov: