Med čakanjem na prevoz se Erzo javlja s svoje turneje v Italijo (Sabotin, proti Čedadu…), Mega uspe z reparaturo in odstarta in se vozi nekje v višavah med startom, pristankom in vse do Sabotina. Veter obrne z JV na JZ in nebo se zapira s temnimi oblaki. Pojavi se nekaj redkih padalcev, ki še ne grejo gor, ker čakajo Keglja in vmes modrujejo, da dežja najbrž ne bo… Končno pride Kegelj in ko upam, da bo tudi prostor zame, se izkaže, da ne bo nič. Usmili se me Igy (se res iskaže !), ki me (skupaj še z enim Goričanom, ki ima tudi Perotov sedež 🙂 ) z Erzovim avtom odpelje gor.

Nad pristankom je precej temno in pokrito, ampak med postavljanjem se kar malo spuca. Kolega S Perotovim sedežem mi na osnovi pogovora o pripombah na Perotov zic (prejle med hojo na start) pokaže, kje se nastavi sedež tako, da manj gunca (kar je zame odkritje 🙂 ). Mega že hoče pristati, pa ga shecam, naj pride mene vodit.

Takoj ko odletim, me lepo dvigne, poleg tega pa se počutim 100% bolje v zicu (upam, da to ni ona potencialna evforija od Medrola 🙂 ). Tesno me oklepa in dosti manj gunca :-). Lepo navijem in pobiram. Najdem krasno dviganje, tako da še Mega pride do mene. Kmalu izjavi, da ma dost in da gre dol (potrebe takšne in drugačne…), jaz pa še kar vrtim in navrtim do 1500. Krasno ! Mega me spodbudi, da se s takšno višino odpeljem vsaj do Vipave in takoj se usmerim proti Čavnu.

Malo zgubim, ampak pri Zmajarski sem krepko nad robom (okoli 1300) in krasno se je odpeljati po vrhu grebena. Vmes je nekaj močnejših sunkov (in 2 ali 3 majčkeni  kloferčki), dvakrat ali trikrat zavrtim in že sem na Modrasovcu. Usmerim se na Hubelj in s kakšnih 30 se peljem čez dolino in priklopim Kovk malo pod vrhom Hublja. Krasno drži (občasno malo živahno), nekajkrat zavrtim, pa sem spet na 1300, ko se s Kovka usmerim na Nanos. Lepo me drži in z 800 priklopim pobočje nad Vipavo, zavrtim v malo bolj razburkanem (Mega mi kasneje pove, da zato, ker se tu cepi tok proti Razdrtemu in drugi proti Vrhpolju) in pičim dalje mimo table, lovske bajte do Hieronima. Tu sem spet nizek (ampak še vedno lepo nad grebenom) in ko se naslonim na pobočje pod Plešo, me spet lepo dvigne. Zadnji del je res močan in do antene se pripeljem s 43. Obrnem in nazaj.

V začetku gre počasi (5, z gasom do 10), ko pa se privlečem do Hieronima, je že bolje (15). Ves čas rahlo dviguje in odpeljem se levo od grebena, bolj nad dolino. Počasi pridobivam  hitrost in tudi višino in nad tablo sem na 1400. Odpeljem proti Kovku in z več kot 30 se peljem čez dolino, ne da bi dramatično izgubljal. Kovk priklopim z 800, skoraj na višini starta in se do Podrte gore spet dvignem na 1300. Peljem lepo nad grebenom še do zadnjih skal za Hubljem in s 1000 obrnem nazaj. Malo pred tem se srečava z Borisom (sva ves čas na vezi, on je startal na Kovku, šel do Lijaka in nazaj), ki pove, da gre tudi on na Nanos.

Ko sem pri startu na Kovku imam spet nabranih 1400 in se brez nervoze elegantno odpeljem še enkrat čez dolino (zdaj dosti bolj mirno, ker vem, kaj me čaka). S 700 priklopim, naberem do grebena, vrtim in uživam. Odpeljem se skoraj do Hieronima, kjer se pripelje v nasprotni smeri Boris. Obrnem pod njim in se skupaj peljeva do table, kjer bogato nabereva. Jaz do 1200, Boris vsaj 100m več. Je bistveno hitrejši in lepo se pelje čez in priklopi Kovk. Jaz sem najprej mislil kar do Anje, potem pa se le usmerim proti Podrti, pa sem dosti prenizek in se v loku odpeljem na pristanek k Anji (zadnje metre sem že kar nizko in malo na trnih, če bom prišel do pristanka).

Zoranov 2. let – zgodovinski

Zoranov let

Komentar leta: Drugi let: Popravc, najprej je kazalo, da ne bo nič (se je vse zapiralo…) pol se je pa odprlo. No tud slepa kura zrno najde 🙂
Komentarji (5)
  • 1.Dani Gračnar : Čestitam za vztrajnost! [14.06.2012 21:56]
  • 2.Stane Bajt : Super. :)) [14.06.2012 22:06]
  • 3.Andrej Erznožnik : ČESTITAM ZA REKORD IN… zapomni si ta dan [14.06.2012 22:09]
  • 4.Frenk Lokovšek :  Zoran lepo si združil ves ta teren, tako pozna, v osebni rekord……..ČESTITKE!……. [14.06.2012 22:30]
  • 5.Andrej Erznožnik : in veste v čem je skrivnost: danes sva mu z Megatom dopovedala (in je to sprejel), da se gleda samo in zgolj tastar aladin in ne tanov. Potem sva pridodala, da zdaj ve res vse, kar mora vedeti in se mu bo danes odprlo. Pa se mu je (tadrugič). [14.06.2012 22:56]

Boris pa lepo nadaljuje po grebenu. Pospravim in k Anji, kjer se mi ob novem  Laško radlerju kmalu pridružita Mega in Erzo.

Erzov let

Komentar leta Erzo: SEM VAM HOTU POKAZAT NAŠTRIKANO TADESNO 100; zadaj noter (Tmin – Stol) pa posebej kasneje preveč pokrito in mestoma tudi nakuhano na gor; prepočasen; nazadnje se nisem upal zapeljat v Mirnik k Idriji, kjer so sami vinogradi z izjemo edinega  travnika za katerga nisem dobr vidu ali ga štrom prereže ali ne – na pristanku, ki so ga zapisali za “Bukoviza” (koren in pomen absolutno slovenski, v italijanščini, furlanščini (?) ne pomeni nič, se menimo portugalsko in angleško, saj slovensko ne zastopijo več (vsaj tedva), jaz ne italijansko, ona (in jaz) ne angleško. Ko pretežno zložim robo se odpravita, vseeno zavpijem za njima za retrive, da si ne bi kasneje kaj očital. Brez odgovora gresta. Preden zaprem foršlus je miško pri meni z avtom in 10 min kasneje sem na krivični italijansko-slovenski meji pri Neblu, kjer me vzame Mega, ki le malo poprej pobere za cesto Slamiča , ki se že ene 4h izprehaja spod Korade  proti Brdom.
Komentarji (10)
  • 1.Miha Slamič: eviva italia 😀 ave! 😀 [14.06.2012 21:09]
  • 2.Rok Obid : Tu je pa zlo lepa spura!!!!! [14.06.2012 21:11]
  • 3.Dani Gračnar : Ko sem na štartu slišal nekaj o Matajurju sem bil malo skeptičen, ta varjanta pa je bolj sprejemljiva, za tebe ne za mene, bravo!!! [14.06.2012 21:13]
  • 4.Aljaž Zadravec : Super! 🙂 Lp [14.06.2012 21:20]
  • 5.David Bider : bravo [14.06.2012 21:47]
  • 6.Zoran Gaborovič: Bravo za let. Pa viš, nobene nervoze ni blo treba 🙂 [14.06.2012 21:56]
  • 7.Zoran Gaborovič: A Delux je pa še v luftu ?? 🙂 [14.06.2012 22:02]
  • 8.Stane Bajt : Si že priden. 🙂 [14.06.2012 22:05]
  • 9.Luka Slak : Huda huda res. Kaj bo sele jutr? [14.06.2012 22:38]
  • 10.Boštjan Debevec : Prav lepo. Čestitke. [14.06.2012 22:39]

Vsi kar sijemo od navdušenja. Moj osebni časovni in dolžinski rekord in vesel sem kot radio 🙂 :-). Še vso pot do Unca in Logatca se kurimo :-).

Borisov let

 
Borisove fotke:https://picasaweb.google.com/110819241786089999262/Kovk1462012#
 
Komentar leta: idealno popoldne. Končno po bližnici proti Lijaku. Smetana sladka ;))
Komentarji (7)
  • 1.Stane Bajt : Zelo lepo!! [14.06.2012 22:14]
  • 2.Dani Gračnar : Čestitke, sva se srečal na robu, lepo si vstrajal, bravo jajcar! [14.06.2012 22:16]
  • 3.Frenk Lokovšek : Bravo Boris, še posebno za Lijak …… [14.06.2012 22:24]
  • 4.Zoran Gaborovič: Super si odpeljal 🙂 [14.06.2012 22:26]
  • 5.Andrej Erznožnik : OPA [14.06.2012 22:37]
  • 6.Luka Slak : Lepa! [14.06.2012 22:39]
  • 7.Andrej Erznožnik : škoda ker si bil mal pozen, al si pa preveč na avto gledu – do Podnanosa bi bla 100 [14.06.2012 22:52]

Zaradi slabega vremena zadnjih dni, je kriza že huda in danes Erzo ne zdrži in pokliče že zgodaj, da je treba izkoristiti trenutke, ki so še, preden bodo spet nevihte.

Slivnica. Lep JZ. Erzo prisede na izvozu Logatec, gasa na pumpo v Cerknici in tu morava počakati na Mega, ki je malo zakasnil iz Logatca. Erzo gleda oblake, ki se zbirajo in naju preklinja. Če bi ne čakal mene in sedaj še Mega, bi bil že na startu in letel. Tako pa je vedno bolj vprašljivo.

Mega pride in gasa na vrh. Na startu je še sonček, bazice pa so niske in že lepo nakuhane. Karfijole. Mega gleda in ugotovi, da mu res ni treba v takem  in da definitivno ne gre in ne bo sonda. Malo modrujemo in se gledamo Pilatusa, ki v okviru vaj (a mogoče nad Cerkniškim jezerom !?) odmetavata avionske vabe na S strani Javornika ! Oblaki se vedno bolj nabirajo, Erzova potreba je prehuda in razgrne padalo, da bo malo dvigoval, saj veter je OK. Pa potegne in seveda odleti.

Najprej gre normalno gor, potem pa bolj pospešeno in potegne ušesa. Pa gre še vedno gor. Pa jih še malo bolj potegne. Ko pride bolj ven, se končno dviganje umiri in začne malo zgubljati višino. Zavije na levo proti Grahovemu, kjer je še sonce. Desno je že  se zaprto in ze zlagajo temni oblaki. Na Javorniku že vliva. Erza še enkrat močno dvignekljub ušesom, potem pa le začne iti proti tlom in kar z ušesi vijuga proti predvidenemu pristanku. Jaz sem za trenutek še mislil, da bi postavil, pa me bližajoča zavesa dežja dokončno odvrne.

Ko neseva z Megom kramo proti avtu, se ulije.

V Cerknici naju že čaka Erzo. Malo sedemo v bife in spet posije sonček. Ampak nad Slivnico je črno in predlagam, da gremo na Strmco.

Ko pridemo na start, kar močno nažiga JZ in še ni vse pokrito. Erzu ni treba, ker je zadovoljen, tudi Mega nima nobene želje, ko gleda hitre oblake, meni pa je kar premočno. Vmes še šibajo Migi in na konciu še dva naša Pilatusa, kar nas še dodatno odvrača. Naenkrat veter popolnoma obrne in udari po hribu dol. Ko se peljemo proti Uncu mimo starega gradu, se odpre nebo in ulije kot iz škafa. Na poti na izvoz Logatec pa se vsuje še toča, tako, da kar malo čakava pod drevesi, dokler se zadeva malo ne poleže. Ampak vsaj Erzo je pa le letel 🙂

Sem jih zadnje čase slišal kar nekaj na račun svojh startov, pa se odločim, da bi malo potreniral startanje tako, kot nas je učil Simeon. Ker imam danes vso moralno in tudi tehnično podporo (=šofer) se odločim za Gozd. Na pristanku na Seničnem na hribčku razgrnem Nuptseja in ga kar nekajkrat potegnem lepo iz boka in se mi zdi, da mi kar gre.  Na pristanku sicer kar meša in občasno močno pihne, ampak padalo kar lepo spravljam nad sebe.

Čeprav na Gozdu piha 3,5/7,5, na Kriški pa 5/10 J, se na koncu zapeljeva še gor na start, malo poklepetamo z Juretom, postavim Nuptseja in ga lepo potegnem naprej v zatišju med dvema sunkoma vetra. V zraku je precej živahno (temni oblaki so nizko in hitri…) in odpeljem se direktno nad pristanek, kjer je veter zelo močan in razburkan  in moram kar loviti padalo, dokler ne pristanem.

Zoranov let

Prej sem sicer mislil še enkrat gor in ponoviti še s pravim startom naprej z velikim padalom, pa se po pristanku odločim, da mi ni treba 🙂 …

Napovedan Z in nestabilno vreme. Erzo ne, Mega kasneje, Manca za in se kasneje pridruži. Začneva z Borisom sama. Najprej še razmišljam, če bi mogoče šla na Gozd, pa ni preveč sigurno, tako da ostane Lijak kot najbolj ziher.

Na pristanku pod Lijakom napolniva avto (Miha Slamič & Co.) in gor. V zraku jih je kar nekaj (Nemci, Čehi,…), med pripravljanjem pa se naša skupinica dogovarja za interno tekmo (po Borisovih pravilih: zmaga tisti, ki ima najvišjo povprečno višino… 🙂 ). Spravimo se v zrak.

Jaz se držim okoli starta. Kaj dosti čez greben ne pridem, sem pa v zraku po pol ure še vedno, ko Boris že javi, da je scuril v kamp, ko se je vračal z “obratne točke” oziroma od tam nekje… Tudi Slamič je nekje na vzhodu med trtami in češnjami…. :-). Potem naenkrat zmanjka tudi meni in počasi scurim.

Zoranov let

 

Borisov let

Ko pospravljam, prideta Mega in Manca, naju naložita z Borisom in še enkrat na start.

Zdaj smo na startu bolj sami in hitro postavimo.

V zraku je precej mirno in kar začnemo jadrati sem in tja, ko naenkrat začne rahlo deževati. Nekaj padalcev pospešeno pobegne na pristanek. Ker kapljanje pojača, potegnem ušesa in dol. Ko pristanem, še vedno rahlo kaplja in pristane tudi Manca.

Zoranov let

Ko pospraviva, poskušava nekako organizirati prevoz gor po avte, pa nama kar ne rata. Mega in Boris sta prevedrila dežek kar v zraku in občutno podaljšala letenje. Ko pristane tudi Mega, se Slamič končno odpravi in naju zapelje, pa še Istoka po njegov kombi, on pa mene s parkinga na start po moj avto.

Borisov let

Borisove fotke: http://picasaweb.google.com/110819241786089999262/Lijak862012#

 

Ko sem spet spodaj, so oni trije že zmenijo, da gremo še na Kovk, saj je sonce še visoko in mogoče bomo pa tam malo več leteli.